Maglor, přidáno 19.1. 2003 19:51:49 |
Hmm yajimave nebudu odpovidat na jednotlive prispevky, kazdej si vezme co chce:
Padlo tu ze film je pro kazdeho snadno pochopitelnej. Nevim jak TTT (nemel jsem moznost posoudit osobne reakce), FOTR rozhodne nebyl dival jsem se na nej s 5 nezasvecenymi lidmi a musel stale neco vysvetlovat.
Ze film nebude tak dobry jak kniha s tim snad pocital kazdy, ale v TTT byly takove nesmysly, ktere si nekdo vycucal ja nevim odkud, ze me to opravdu nastvalo.
Nekdo tu prohlasil, ze P.J. dokonale znal postavy a slo to poznat... ty byl hodne spatnej ftip ne? na tom filmu nebylo nic horsiho nez absolutni mrseni charakteru Theodena, Faramira, stromovouse. Co se tykalo Sarumana tak ten uz se vezl od prvniho dilu v podivnem svetle :(
Jinak co se tyce kvality filmu, pokud bych neznal knihu (nemohu objektivne posoudit pouziji hodnoceni jinych) "Tak do poloviny je to pomerne nuda o nicem pak to zacne byt trosku akcni, ale to jsem od tohoto filmu rozhodne necekal" (pro informaci toto neni nazor nactiletych)
Dle meho nazoru vubec by nebyla skoda kdyby film nevznikl.
|
|
Margerita, přidáno 19.1. 2003 16:55:31 |
Musim se priznat, ze jsem ze Dvou vezi pekne zmatená. Bylo to strasne necitlive setrihane, rychle a ty zmeny mi docela dost vadi a jsem z nich nestastna.. Pokazdy jsme jen na chvilku hupsli do jedny linie abychom se vzapeti ocitli v jine.. Jestli to melo filmu pridat na akcnosti tak me se to teda nelibilo. A takovy jsem mela cely rok krasny ocekavani... :-(
|
|
elvenmaid, přidáno 18.1. 2003 16:14:36 |
tak nie som sama prekvapena. dokazem pochopit zostrucnenie aby sa to vsetko vpratalo do filmu. ale nepochopim menenie charakteru. preco urobit Faramita, Theodena ci entov de facto zbabelejsich nez v predlohe? iste, keby som necitala knihu, nemam vaznejsie vyhrady k filmu ako takemu.ale zrejme by som ani nepochopila o co Tolkienovi slo. nepovazujem sa za fanatika a filmy mam rada, ale ked tocim Tolkiena nech je to Tolkien.
|
|
Legolas2, přidáno 17.1. 2003 21:52:43 |
Souhlasim s IMHOTEPEM ty odchylky od filmu jsou veliké!!Ale zpracování filmu samotneho je ůžasné!!!
|
|
Já, přidáno 17.1. 2003 20:12:45 |
Film je to skvělej....jen nevím proč se to jmenuje pán Prstenů...s knihou to má společný jen postavy...děj a myšlenka je o něčem jiným
|
|
imhotep, přidáno 17.1. 2003 14:35:55 |
Jak uz jsem psal jinde, film me nastval. Nektere odchylky od puvodniho knizniho deje jsou natolik velike, ze proste uplne kazi celkove vyzneni a poselstvi pribehu. To samozrejme nezamena, ze film je spatne natoceny. Podivana je to dobra, ale kdyz to srovnam s prvnim dilem, je to krok zpatky. :-(
howgh
|
|
veve, přidáno 17.1. 2003 13:58:17 |
Děkuji za podporu :-)). Možná,že můj "příspěvěk" byl příliš konzervativní...takže snad se polepším když napíšu..film byl skvělý,ale... Připojuji se tedy k Tulkasovi,ne snad trapná (to záleží co si kdo představuje :-)) ), ale každopádně divná určitě. Moc temné to tedy není:-))
|
|
Tulkas, přidáno 17.1. 2003 13:23:25 |
úplně nejnešťastnější je podle mě jacksonova představa Saurona- trapnější věc snad ve filmu neni.
|
|
Trpaslík, přidáno 17.1. 2003 11:55:54 |
Veve, souhlasím. Včera jsem byla na TTT, totálně zmatená, dneska už se pocity utřiďují. Samozřejmě jsou věci, které se mi nelíbí, a ty, které se mi líbí.Pokud by Pán prstenů měl být zfilmován opravdu věrně, co se příběhu týče, pak bychom měli mnohahodinový seriál. To by podle mě byla katastrofa.Myslím, že režisér Jackson měl odvahu a v důsledku obstál se ctí.Představy o postavách má fantastické, je znát, že literární předlohu zná dlouho a velmi dobře.Režírovat to větší esa,mohlo by to dopadnout hůř.
|
|
Ruby, přidáno 17.1. 2003 11:50:48 |
Dinnensigil: To, že skřeti používají střelný prach, je naprosto v pořádku. Vynalezl ho totiž Saruman, jak je napsáno i v knižní předloze. Takže to chyba není ;o)
Co se týče Froda a Nazgúla, to už je něco jiného. Ale to víš, je to film, potřebují tam nějaké to drama ;o)
|
|