| smeagol muj milasek !!, přidáno 12.7.2015 0:04:06 |
Andy serkis je super!!!!A gluma zahral vyborne.Glum je super miluje prsten nic vic ale to neni zas takova pravda.Miluji pana prstenu a gluma (smeagol) a vsechny ostatni co tam sou vsichni sou super!!!!!Ale koho mam nejraci to tedy nevim:)Ale ja panem prstenu a samozrejmne hobita žiju.Anekdycse chova jako glum sneagol mluvim sam ze sebou mluvim si s milaškem mam milaska doma anikomu ho nikdy nedam jak si ho nekdy nekde polozim a pak nanej zapomenu a pak ho hledam tak se muzu ale doslova zblaznim!Ja panem prstenu a hobitovy ziju a kazdy kdo ho urazi tak ho nesnasim!!!!!!!!!!!!!!!! Nikdo ale vubec nikdo mi tam nevadi !!!!!Vsichni sou super .Neda se to proste vyjadrit! Mam rad to dobrodruzstvi tech hobitu proste jeto uzasne!!Ten film je najlepsi na svete (pan prstenu a hobit) a nic jineho.Ale glum je proste dobry. Ale uvjedomte si ze kdyby nebyl prsten moci tak by glum neexistoval.Protoze je to smeagol a nikdo by mu tak nerikal nic takoveho by se nestalo.Muj milasku.To co by sem chtel dady v tom komentari vyjadrit by trvalo nekonecno roku protoze to nejde. Muj milasek .glum smeagol Andy Serkis
|
|
| cool, přidáno 6.7.2015 18:44:08 |
Andy je super.gluma zahrál božsky. Já gluma taky miluju. Je rostomilej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !
|
|
| sméagol, přidáno 26.3.2012 16:26:30 |
Šakra, šakra milášku měli sme spěchat pomališku. My šme spěchali milášku a myšleli šme, še dáváme bodíšky a teď nebudeme nejlepší Sméagol. Šakra, šakra jak še nám to mohlo stát. A na sstráneškách to nejde dát sspátky glum, glum.
|
|
| Airin, přidáno 17.10.2011 16:26:46 |
vypadáto jako by se po fanoušcích pána prstenů slehla zem.. třeba se zas někteří probudí když se natáčí Hobbit...
|
|
| pepe, přidáno 10.2.2011 14:47:44 |
já prostě golluma miluju:
milášku,svíšišky,cestišky
|
|
| alina, přidáno 30.3. 2010 15:23:34 |
dobry
|
|
| Eowyn, přidáno 19.2. 2009 18:15:51 |
Andy se lepší než Billy, na 100%!
|
|
| Glumice, přidáno 14.2. 2009 14:46:24 |
Andy je fakt super!
|
|
| ..., přidáno 14.5. 2007 0:41:44 |
ach jo uplynulo uz tolik casu od prstenove manie
|
|
| Sillmarion, přidáno 13.4. 2007 16:32:56 |
cool
|
|
| as, přidáno 24.2. 2007 14:25:06 |
prkněte se na můj web http://www.wpfotbal.estranky.c z
|
|
| Vardine, přidáno 24.10. 2006 11:33:04 |
Mrkněte na můj blog www.ernil-i-pheriannath.blog.c z :-) Dík!
|
|
| Watcher, přidáno 17.10. 2006 14:40:13 |
Frodo odjíždí do Země neumírajících, do Valinoru. Je to země „mimo okruh tohoto světa“, elfové se odtamdud za určitých podmínek mohou vrátit do Středozemě, smrtelníci nikdy. Co se tam s Frodem stalo, řešíme na postavě Froda.
|
|
| Natali, přidáno 15.10. 2006 23:51:20 |
Cau lidi, nevite nekdo kam odplul Frodo na ty lodi na konci tretiho dilu?
|
|
| Glumessek, přidáno 2.3. 2006 9:24:08 |
Glumešek je úplně boží já nevim proč ho nikdo nemá rád chudáčka von za to nemůže to z něj udělal prsten a eště ke všemu ho nakonec Frodo chladnokrevně zavraždí!!! Neni fér za všechno může ten hnusnej prsten
|
|
| pajinka, přidáno 22.5. 2005 20:00:10 |
budeš mít křivou páteř jestli se nenarovnáš!!! dej na mě já jsem odborník
|
|
| GLUMÍŠEK, přidáno 9.5. 2005 15:17:26 |
Je tak krásně slizkej.(Glum) but Andy je děsně k sežrání a děsně sexy, fakt (Holky,víte o tom ,že leze na skály?)
|
|
| Dagis, přidáno 20.4. 2004 14:38:09 |
Ja bych ho dala na prvni misto! Kam se hrabe nejakej Bond, ten toho asi tak v obliceji a hlase predvede!
|
|
| Iva, přidáno 19.4. 2004 17:27:41 |
Už si tu připadám jako rodinný kronikář, ale protože Bel přestal v poslední době podobné věci zmiňovat, tak hlásím, že AS má zítra 40. narozeniny. Určitě by ho mělo potěšit, že se v žebříčku stovky nejlepších filmových postav všech dob amerického časopisu Premiere, který sestavilo 16 filmových kritiků, umístil i Glum, a to jako desátý! Slušné, když uvážíme, o jak neobvyklou postavu bez možnosti zařazení do nějaké běžné kategorie jde. A kdo byl před ním? Třeba Vito Corleone (1. místo), Norman Bates, James Bond,...
|
|
| Zubar, přidáno 27.3. 2004 11:06:14 |
ŇŇŇŇuuuŇŇŇŇu Glumíček!Chceme víc fotek!!
|
|
| Sírwen, přidáno 3.3. 2004 21:10:54 |
To jsem ráda, že se to líbí-když jsem to viděla poprvý, málem to se mnou seklo :)
|
|
| Lothmíril, přidáno 1.3. 2004 16:57:48 |
Sirwen:-)))))) Nema to chybu:DDDDDDD
|
|
| Arien, přidáno 27.2. 2004 14:22:53 |
Sirwen: Konecne jsem se dostala k lepsimu pocitaci :-))))
|
|
| Sírwen, přidáno 16.2. 2004 16:17:57 |
Oh pípl gou hír! Djůd dets a gůd šit...
http://corvette.boise.wir estone.com/gollum/gollum.swf
P.S.: sorry za ty výrazy, ale nemohla jsem si pomoct :)
|
|
| Dagis, přidáno 7.2. 2004 20:29:06 |
Pro tentokrate tve male klopytnuti prejdu a tvuj zivot usetrim, dobre... ;j
|
|
| Sírwen, přidáno 6.2. 2004 22:40:28 |
Dagis: to byl citát!!! Pomóóóc!!! Já to nemyslela zle, ale stejně jsem ráda, že nevíš kde bydlím :P Promiň, už budu hodná /:)
|
|
| Dagis, přidáno 6.2. 2004 19:20:59 |
Sirwen: Jedno ti za sebe reknu, a doufam, ze uz nemusim rikat vic: Maguire ma do Mrnete- byt priotraveneho Mrnete- tak daleko jako prase vietnamske do kotete.
Dal uz radsi tyhle diskuse nechme, protoze Watcher spravne predvida, jelikoz me dobre zna, ze nase vzajemna symbioza na strankach vezme rychlej konec, jestli me budes jeste chvili popichovat. Ja to neshledavam vtipnym ani zabavnym, navzajem si urazet svy oblibence, nicmene jak se jednou nekdo naveze do Mrnete, tak se neznam a vracim to i s urokama.
|
|
| Watcher, přidáno 6.2. 2004 12:30:29 |
Sírwen: Já tě varuju, tohle bude zlý :-))) To až si Dagis přečte, nechtěl bych být v tvojí kůži...
|
|
| Sírwen, přidáno 5.2. 2004 23:34:58 |
Dagis: a někdo by řekl: takovej prťavej fracek s modrýma bulvama přes půl ksichtu a foresťáckým sestřihem, kterej permanentně střídá výraz "děs" a "imbecilita", že se podobá... (to já ne, nebij mě!) :D :P Co máš proti Maguireovi (opisuju to od tebe, doufám že ho máš dobře)? Přiznej si to, v tý scéně jako by mu z oka vypad (na druhou stranu, pro Spideyho to není zrovna lichotka-když je v tu chvíli Mrně přiotrávený, má apartní tvarohovej mejkap a oči nalíčený po vzoru Ozzyho :))
|
|
| Dagis, přidáno 5.2. 2004 22:13:18 |
No nic, s tim Svetlem si budu muset pockat na podzimni DVD, to si pustim zpomalene a pak mozna neco objevim ;7 Takhle je to na me jednak moc rychly, jednak kdo ma koukat, co se deje kolem, kdyz kouka na vyraz Mrnete...... Jo- mimochodem! (Hej!) Nejakej Spiderman Mrneti nesaha ani po kotniky! Ani herecky, ani vzhledem! (Nojo, dobre, zly jazyk by rekl, ze s vyskou je to naopak... :) Takovej fracek s prasecima tmavyma ockama a naprosto bezduchym, nevyraznym a tuctovym ksichtikem ze ma pripominat W? No to je hnusny, NIKDY!!!!!
|
|
| Sírwen, přidáno 4.2. 2004 22:52:16 |
Dagis: a vypadá a vypadá a vypadá :DDD
|
|
| Arien, přidáno 4.2. 2004 9:23:31 |
Dagis: Tak se taky, prosim mrkni, jestli ten boj Sama s Odulou pusobi opravdu tak comicsove, jak si pamatuju - kdyby s nim neco takhle mlatilo, tak bude mit prinejmensim zlamanych par zeber. To se ostatne netyka jenom tehle sceny, ale vetsiny tech rvacek s Glumem atd - pokud nejsou hobiti z gumy, museli by to odnest docela vaznymi urazy
|
|
| Dagis, přidáno 3.2. 2004 19:59:22 |
Iva: cha cha... No nic, k Odule: me desila, kdyz se tam vysmykly ty paraty nahore z diry nad F... A pak jak se usadila nad nim a spustila to zihadlo, ze kteryho kapal jed.... Ale v tom tunelu mi prisla - zvlast na fotkach- takova nahnedla, s ruzovouckou hlavou... Cekala jsem spis cerny, leskly slozeny hmyzi oci, nezretelnou hlavu ( ne predvedeni vsech paru kusadel pri boji se Samem) a ze ji bude obestirat tma... Neco jako chlupata cerna tarantule. Jo, a svetlo Earendil... to me zklamalo, myslela jsem, ze ji bude desit vic, tady ho klidne jeste odkopne.... spis na me zapusobilo "Aiya Earendil (atd) "
Arien: F ji neupustil v chodbach, myslim, mel ji u sebe a pak, kdyz ho O uzrala, tak mu vypadla na zem a odkutalela se tam, kde ji pak sebral S... ale zitra se na to mrknu znova, tak dam vedet.
Sirwen: fuj, Maguire ze pripomina Mrne?! NIKDY!
|
|
| Sírwen, přidáno 3.2. 2004 16:20:04 |
Arien: s tím, jak rychle vyšplhal Sam po schodišti, je jeho průlet doupětem jenom třešnička na dortu...
Bělení pleti rulez... mě v tý chvíli frodo strašně moc připomínal Tobeyho jak se sakra jmenuje-Spidermana, vážně :)
|
|
| Iva, přidáno 2.2. 2004 19:21:24 |
Já si přisadím. Na pavoucích není nejhorší jak vypadají, ale jak rychle se pohybují. Odula se valila jako měchuřina (kterou taky byla). Normálně se pavouků štítím, ale Odula na mě působila dojmem, že jedna dobře mířená rána koštětem by to spravila ;-).
A k tomu kosmetickému účinku :-)F vypadá spíš bezkrevně, jako by ho O vysála, a přitom je naopak "napuštěný" jedem. Takový účinek by nepochybně ocenil Michael Jackson - rozhodně by ušetřil.
|
|
| Arien, přidáno 2.2. 2004 13:55:30 |
Taky nic moc. Navic, s tim, jak tam bylo svetlo, lahvicka Galadriel vubec nevyznela, nechapu, proc se ji ten pavouk jako bal. A vubec, jak tu lahvicku Sam potom nasel, kdyz ji Frodo upustil kdovikde v te spleti chodeb, potazmo, jak vubec nasel Froda?
PS vsimli jste si uzasnych kosmetickych vlastnosti Odulinych vlaken? Pred zamotanim Frodo jako by prolezl kominem, po zamotani jako z mycky ;-)
|
|
| Sírwen, přidáno 2.2. 2004 11:51:11 |
Lothmíril: velké odulé nic. Všichni padali na zadek, jak je velká a rychlá a děsivá, ale bylo to jen pár chlupatých končetin a trocha slizu. Jojo, možná kdyby to netočil aachnofobik...
|
|
| Lothmíril, přidáno 2.2. 2004 11:22:14 |
Odula:
Velke nic. Nemalo to v sebe nic take, ake som ocakavala. Bola hnusna, ale nebolo to jedno z deti Ungoliant, ktora zahubila Svetlo Dvoch stromov. Bol to obrovsky nechutny pavuk, ale nebola to Temna hrozba, nebola to tajomna "Ona" z Glumovho rozhovoru Podraza s (ako Sam nazval toho druheho?).
|
|
| Peta, přidáno 27.1. 2004 17:25:14 |
glum je fakt hustej
|
|
| Dagis, přidáno 19.1. 2004 19:14:39 |
... A mne se jeste libi Zalozpev za Boromira :)
P.S.- Jak se vam libi potvora Glum v tunelu? (Potazmo Odula, ale G preferably :)
|
|
| Watcher, přidáno 17.1. 2004 21:34:54 |
Arien, nevím, je-li to opravdu jméno nebo pseudonym, ale autor se jmenuje Jim Čert. Vydané byly už někdy dlouho před uvedením LOTRA. Mají opravdu kvalitní texty, některé i moc pěknou melodii – např. právě píseň Tak nasedni, nebo Píseň o entkách či Píseň o Eärendilovi… Náměty i texty jsou podobné jako v publikaci Básně z trilogie Pán prstenů (Tolkien).
|
|
| Arien, přidáno 16.1. 2004 9:56:05 |
Watcher: Nevsimla jsem si, kde to zminujes - od koho jsou Pisne Stredozeme?
|
|
| Watcher, přidáno 14.1. 2004 15:33:36 |
Vzpomněl jsem si na něco veselejšího ke Glumíšškovi– jako jeden z vánočních dárků jsem koupil CD Hobit, a je opravdu moc pěkné, mohu doporučit… Skvěle je namluven právě Glum (a to je div – výborný Glum v češtině), ale i Bilbo, Gandalf, vynikající jsou zlobři, dobrý je i Šmak. Jednu jedinou chybu to CD má – kdo si potrpí na elfy, tak ti jediní jsou namluvení opravdu divně (jako nějací úchylové), no ale naštěstí jsou tam dost málo… Hudba taky docela jde, i když např. Písně Středozemě, které jsem už dřív zmiňoval, jsou lepší. Tam se mi teď nejvíc líbí Píseň o entkách a Tak nasedni…
|
|
| Sírwen, přidáno 19.12. 2003 9:58:16 |
dagis: ještě že je vystřihli-má lehce nablbloučká kamarádka by dostala v kině infarkt a z koho bych si dělala legraci, že :D
|
|
| Dagis, přidáno 18.12. 2003 21:28:28 |
... tak by me aspon psychicky pripravili na ROTK!
|
|
| Lothmíril, přidáno 27.11. 2003 10:07:58 |
Dagis: No keby ich tam nechali...................> -(
|
|
| Lothmíril, přidáno 27.11. 2003 10:07:56 |
Dagis: No keby ich tam nechali...................> -(
|
|
| Dagis, přidáno 15.11. 2003 18:41:42 |
Tady je zas ticho... Takze (snad se nekdo chyti:)) : Jak se vam zamlouvaji nove fotky F ala G? Muj nazor: jeste ze je vystrihli :o
|
|
| Hipi, přidáno 14.11. 2003 20:03:23 |
Dagis: přesně tak, v tom jsme zajedno.
:-)
|
|
| Dagis, přidáno 10.11. 2003 13:35:34 |
Hipi: kazdopadne novy fotky z Mordoru vypadaji velmi slibne... :o
A dost me potesilo, ze neuvidime v oficialni verzi smrt SMN a GC... protoze jestli to bude takova hovadinka, jak se proslycha, tak lepe nevidet :)
|
|
| Hipi, přidáno 31.10. 2003 19:08:29 |
To máš teda pravdu, Dagis.
Já se taky hrozně bojím, že to PJ zkazí
že tam procpe laciný akční scény a navymýšlí si tam plno blbostí. Může to dopadnout jakkoli, každopádně já to "zdrbu" opravdu až poté, co to na vlastní oči uvidím.
Ale jestli FAKT Legolas zabije Grímu červivce a Legolas pojede na štítu nebo jiný podobný nechuťáky, tak odcházím z kina.
|
|
| Dagis, přidáno 23.10. 2003 21:01:01 |
Hipi: Mne to reda vadi o moc min nez predstava, jak se Denethor cpe jidlem , P krakora ( nemluve o tom, ze by tam nedejboze krakorala i A: ona sisla i pri mluveni- a to by jeste mela zpivat?!) nebo se F probouzi v pavucinach. Ad to posledni: to mi teda vrta hlavou, co s tim zamysleji- kam na tu dobu odstavi Sama? Jak se F dostane ven, kdyz bude svazanej? No , cim vic popisu ctu, tim vic ziskavam neprijemnej pocit, ze PJ po uspechu prvnich dvou filmu nabyl presvedceni, ze ted uz do toho konecne muze vlozit vlastni "vylepsovaky", a toho se dost desim. A nejvic se bojim, ze tam bude opet Sauron bojovat "in person", tentokrat se Seredou... ugh %(
S.Oggova: no a chudak F je neschopnej samostatny existence hned od prvniho dilu :(
|
|
| stařenka Oggová, přidáno 21.10. 2003 9:40:52 |
Já jsem z toho otrávená. Ze Sama bude nakonec žárlivej hňup a z Gluma klaďas - chudáček, který za nic nemůže, takže mu nakonec budeme držet palce, aby mu Frodo vydal prsten, nebo aby do propasti zahučel Frodo. Nakonec, i Odula musí přece něco žrát, ne? Ona taky chudinka nemůže za to, že měla hnusnou matku... :-(
|
|
| Arien, přidáno 20.10. 2003 9:59:17 |
Dagis: Nelibi se mi to ani trochu. Dark forebodings arise... :-((
|
|
| Hipi, přidáno 18.10. 2003 17:11:02 |
Dagis: mě se to nelíbí vůbec, štve mě že si do těch filmů PJ vždycky navymýšlí "vlastní "scény, místo aby použil ty, které jsou v knize.
Ale uvidíme, jak to bude vypadat ve filmu-pak teprve budu kritizovat, :-)
zatím je to poněkud předčasné :-)
|
|
| Dagis, přidáno 18.10. 2003 14:07:09 |
Co rikate na zpravu o ROTK ze Clanku, jak ma Samik skocit po Glumovi? Libilo by se vam to nebo vam to prijde pritazeny za vlasy?
(ty sahodlouhy prispevky pod clankama me nikdy nebavi cist, takze bych diskusi o tomhle bodu rada prenesla sem)
|
|
| Dagis, přidáno 3.10. 2003 20:30:12 |
Ja taky, konecne zas muzu hodnotit, super!
|
|
| Hipi, přidáno 1.10. 2003 19:41:52 |
Dagis:už to jdu napravit :-)))
|
|
| Dagis, přidáno 30.9. 2003 18:24:08 |
To by me BTW zajimalo, kvuli kterym lemrum ma Glum znamku 2.1 !
|
|
| Dagis, přidáno 29.9. 2003 20:26:25 |
Lothmiril: vsak on si zas reputaci spravil ve scenkach s F... ale to zas Pj uskodil F... ach jo :o
|
|
| Lothmíril, přidáno 29.9. 2003 16:04:44 |
Dagis: To si musim pozriet:-)) ja som snad vazne vygumovana
V knihe sa mi pacilo, ze Sam bol naozaj ako "pes, ktory steka ale nehryzie", hlasky mal drsne ale nespraval sa ku Glumovi tak zle. PJ to asi zobral naopak - naco nechat chudaska Samiska, aby nieco hovoril, preco aj...? Ved to nikomu nevadi, ze z neho na ukor Glumiska spravili horsiu postavu...
|
|
| Dagis, přidáno 25.9. 2003 18:24:53 |
Lothmiril: na zacatku mocalu, sss... :))))
|
|
| watcher, přidáno 25.9. 2003 15:20:22 |
Ano, to je pravda, toto je jediná scéna, kde se Sam nechová tak, jak by se Sam určitě choval… Nestrhl by ho dolů, i v knize se píše, že Sam uvázal Glumovi provázek kolem nohy jemně, že "Sam byl jemnější než jeho slova". Jinak je to ale perfektní :-)
|
|
| stařenka Oggová, přidáno 25.9. 2003 11:00:18 |
Jinak ale samozřejmě je to jen detail v porovnání s těmi velkými změnami oproti knize (Arwen, Faramir)
|
|
| stařenka Oggová, přidáno 25.9. 2003 10:56:58 |
Dagis, watcher: Mně třeba hrozně vadilo, jak Sam strhl Gluma elfím lanem z balvanu na ty jeho vyzáblý záda...Já jsem knižního Sama pochopila jako človíčka (vlastně hobitka) s VELKÝM SRDCEM, no a ten by nikdy takto ubožákovi neublížil. Jeho nedůvěra byla samozřejmě na místě, ale ve filmu na mě Glum působil spíš jako ubožák (bez možnosti něco na sobě změnit) než zloun.
|
|
| Lothmíril, přidáno 24.9. 2003 19:37:44 |
Dagis: Serkisssssssssssssssss:-))) A kde je ta veta? Nemozem si spomenut, opmoz mi:-)
Inak suhlasim skor so starenkou Oggovou a Arien, Sam neposobi uplne prirodzene pri Glumovi, ale nie je to vylozene zla chyba, viac mi vadia ine a taketo drobnosti popri napr. Arwen upadaju.
Ale suhlasim aj s watcherom, ze Sam, Frodo a najme Glum su najlepsi tym filmu (no A, L a G na nich nemaju ani zdaleka)
|
|
| watcher, přidáno 24.9. 2003 14:38:38 |
Ne, ne, podpořím Dagis :-) Sam přece nevystupuje nijak nelidsky, naopak, je hrozně fajn… Jedině Glumovi nevěří, a jak se ukáže, právem :-) U králíššků je Sam hodnější na Gluma než naopak… čekal bych, že Sam Gluma praští, když mu nadává "hloupý tlustý hobit". Oni tři jsou skutečně nejlepší herecký tým v tom filmu:-))
|
|
| Arien, přidáno 24.9. 2003 8:32:30 |
s.O.: oops, v tom mas asi pravdu (sorry, Dagis). To je ten hlavni problem vsech zmen - zmenis jednu notu, a pak aby clovek zmenil ceou pisen.
|
|
| Dagis, přidáno 23.9. 2003 20:54:08 |
Ale vzdyt se k nemu nechova zas tak zle... treba mu vubec nevyhrozuje "u kralisssku"- v knize mu tam prece hrozi, ze jestli mu neco provede s panvi, tak z nej udela fasirku... ve filmu podle mne vystupuje S celkem adekvatne
|
|
| stařenka Oggová, přidáno 23.9. 2003 10:03:34 |
Akorát teď vypadá hloupěji Sam, který zůstal "knižní". Když nedůvěřuje filmovému Glumovi a chová se k němu krutě podle knížky, vypadá jako omezený moula...Když byl polidštěn Glum (což mi taky nevadí), měl být polidštěn i Sam, ne?
|
|
| Arien, přidáno 22.9. 2003 8:39:07 |
No prosim, jak to tu ozilo. A, svete div se, ani vam ten soulad nebudu kazit - rekla bych, ze oproti knize je to zmena sice dost zasadni, ale pritom docela dobra, otvira nove moznosti, je takova tvurci (narozdil od mnoha jinych). A navic neni ani nelogicka, ani nekonzistentni.
|
|
| Dagis, přidáno 19.9. 2003 18:33:57 |
Lothmiril: "Serkiss"... uz glumovatis ;D BTW, moc se mi v knize libi ta Samova veta "Three precious little Gollums in a row we shall be"... :)))
Watcher: ad F- fakt? No mne to ani neprislo :o
|
|
| watcher, přidáno 19.9. 2003 15:28:22 |
Arien: Výborně, tak si povídejme o Glumovi… V knize spolu soupeří Podraz a Podlez, oba reprezentují zlo, jen jinak realizované, ovšem dobrá stránka je taky přítomna – jako Sméagol, Podraz a Podlez jsou Glum :-) Scénka na schodech Cirith Ungolu je nádherná a vždy mě trochu dojme… Ale nevadí mi, že ve filmu Glum prezentován jako hodnější, mně se ve filmu strašně líbí a myslím, že je geniálně namluven… Líbí se mi, když postava je skvěle zahraná nejen vizuálně, ale herec používá k vyjádření duševního stavu i hlas – a mnoho postav tam tak i hraje. Glum je úžasný, ale např. i Frodo mluví ve scénách s ním, zejména (Znáš cestu ….. Dovedeš nás k Černé bráně!) trochu jiným hlasem, který by odpovídal i knize (měl být ve zvláštním rozpoložení).
Lothmíril, Kilburn, Dagis: samozřejmě souhlas! To jsme se ale pěkně shodli :-))
|
|
| Lothmiril, přidáno 19.9. 2003 15:19:38 |
Dednicek je super!
Dagis, Kilburn: uplne suhlasim, Glumisek je postava, ktora as moce knihou opisat akokolvek krasne, ale treba herca, aby tu postavu stvarnil. A Andy Serkiss to zvladol absolutne dokonale
|
|
| Kilburn, přidáno 18.9. 2003 13:20:20 |
Filmovy Glum u me predcil toho z knizky. Jak vzhledem, tak psychikou. Ja na nem nejak nemuzu najit chybu, ktera by me nejak vic rozhodila.
|
|
| Dagis, přidáno 17.9. 2003 11:18:10 |
Mne jako velkou ctitelku Gluma to ve filmu potesilo, v knize je nas milasssek o dost agresivnejsi. Tusim, ze to asi nebylo spravne, ze mu pridava kladny charakter, ale me se to tam libi... ta scenka v mocalech (teda krome mrtvolek a tahani z baziny) mi prijde, ze se jim obzvlast povedla- vypada jako z knihy.
Nejakou vetsi rozpolcenost nez v knize neregistruju, mozna je tam jen vic dialogu S+G, coz vidim jako plus pro pochopeni obycejnych divaku ( i kdyz mozna je to i tak na ne moc slozite)
A kralisssci jsou bozi, yess they are ;D
|
|
| Arien, přidáno 16.9. 2003 13:11:25 |
Nevesely, truchlivy, jsou ty kraje vodni, ani rybisssska ploutvickou nezamrska, pojdme je trochu rozvirit.
V knize je Glumuv schizofrenni monolog prezentovan jako zapas Podleza a Podraza, spojenych touhou po Prstenu, a skutecna prichylnost k Frodovi probleskne az v te prchave scence na schodech Cirith Ungol. Ve filmu mame ovsem daleko tesnejsi spojeni Froda a Gluma a Glum je rozpolcen na dobro a zlo. Jak se vam to libi, milaskove?
|
|
| Hipi, přidáno 19.8. 2003 18:54:37 |
Lothmíril:já nevím přesně adresu,ale bylo to 18.3.2003 na Fantasy planet a napsali to Michal a Jitka Grossovi.Můžeš si to tam najít snadno v archívu.A adresa na f.planet je tady v Odkazech...tak přeju hezký počtení :-)
|
|
| Lothmíril, přidáno 18.8. 2003 11:04:53 |
Hipi: Myslis od Cassandry Claire alebo nieco ine? Ak ine, alebo prelozene do cestiny, napisala by si mi link? (ak chces aj mailom)
|
|
| Hipi, přidáno 9.8. 2003 16:04:15 |
Ten deník Sméagola na FP je podle mě SUPER-jeden z mála vyvedených.
|
|
| Lothmíril, přidáno 17.7. 2003 13:51:07 |
Dagis: O Tolkienovi sa neda povedat, ze by nieco "nedomyslel", skor to nechal tajomstvom ako Bombadila
|
|
| Dagis, přidáno 8.7. 2003 18:11:39 |
Dik za info, precetla jsem to a je to skvely... dost dobra je taky ta " muzejni ostraha na mihuli" :)
|
|
| wacher, přidáno 5.7. 2003 15:34:38 |
Tady je taky tak mrtvo... Chudák Glum... A diskutovat o jeho barvě asi není moc zábavné. Četli jste na fantasyplanet/lotr Sméagolův deníček (čtenářské pokračování)? Mně se nejvíce líbil popis Sauronovy muzejní ostrahy a jednotlivých expozic. Taky SauroTel je skvělý...
|
|
| Dagis, přidáno 18.6. 2003 18:44:49 |
No, myslim, ze tenhle bod autor jednoduse nedomyslel- ci nechal na ctenarove fantazii. Ale je fakt, ze po shlednuti filmu uz si G nedokazu predstavit jinak, nez jak nam ho "naserviroval" PJ... Ale mam za to, ze zrovna u teto postavy to na skodu neni.
|
|
| Kilburn, přidáno 17.6. 2003 12:45:29 |
Postolka: Napad je to dobry, ale to mi trochu nesedi. Menit jeho barvu podle sceny je trochu zvlastni.
Jinak, nemohl mit tu kuzi zlutou diky prachu a sire obsazene v mordorskem vzduchu? I kdyz na hobity to nepusobilo, ale ti meli obleceni. Jestlize se Glum valel v prachu denodenne, muselo se to na nem podepsat.
|
|
| Arien, přidáno 16.6. 2003 10:58:01 |
Postolka: Tou zlutou mohl Tolkien myslet takovou tu chorobnou nazloutlost pokozky, ovsem to by puvodne musel byt bledy. Jinak mas zajimavy napad
|
|
| Poštolka, přidáno 15.6. 2003 19:28:02 |
oprava:barva
|
|
| Poštolka, přidáno 15.6. 2003 19:27:10 |
Možná je berva jeho kůže popisována podle toho jakou atmosféru měla ta či ona pasáž navodit... Příjde mi divné, aby jednou byl černý, pak bílý, nebo dokonce žlutý.. Není přec chameleon:)
|
|
| Arien, přidáno 11.6. 2003 11:06:03 |
Ucinkem slunce asi ne, pri tom jak ho "vyhledaval" :-)
|
|
| Kilburn, přidáno 10.6. 2003 22:48:12 |
Dagis ma pravdu, schvalne jsem si tedka prelouskal Hobita a je tam popisovan jako cerny. Jestli vybledl, tak pozdeji, ucinkem slunce ci buhvi ceho.
|
|
| Arien, přidáno 9.6. 2003 8:06:25 |
ad barva: Je to nejake podivne. Dagis ma samozrejme s temi citacemi pravdu, ale i ja jsem si to pamatovala dobre - na konci "Cerna brana je zavrena" se popisuje, jak hobiti pri pohledu z vysky nejsou pod elfimi plasti videt a Glum vypada jak bezmasa kostricka ditete s rukama a nohama bilyma jako kost. Pozdeji, u tune v Henneth Annun, se sape po Frodovi bilymi cukajicimi prsty. Nakonec, kdyz Froda prepadne na uboci Orodruiny, je popisovan strasne vychrtly, jen kosti pokryte zlutou kuzi. Uvazovala jsem, ze ty pasaze, ve kterych je tmavy, vypadaji jako popis pri pohledu z dalky nebo ve spatnem svetle. V tom pripade by se skutecne mohl zdat jako tmava silueta, pripadne cerny podle zasady, ze potme jsou vsechny kocky cerne
|
|
| Lothmíril, přidáno 8.6. 2003 17:43:00 |
Su k dispozici obrazky od Michaela Hagua (alebo aok sa vola) a Ingera Edelfelda (ak som sa sekla, sory), ktori kreslili Gluma podobneho sfarbenia ako bol vo filme. Asi to tak malovali aj Alan Lee a John Howe, a oni mali po vizualnej stranke hlavne slovo. Nahodou si ho cierneho neviem predstavit...:-)
|
|
| Kilburn, přidáno 7.6. 2003 21:27:23 |
Dagis, Arien: Nebylo to nahodou i pomoci prstenu? To, ze se mu do kuze ukladaly i toxicke latky z jezirka, to mi na Tolkiena moc nesedi:-)
Temny pan mel nejradeji vsechno cerne a zahalene tmou a mraky. Proc by nemohl zcernat i Glum?
|
|
| Dagis, přidáno 6.6. 2003 20:56:06 |
Zkus napsat do poradny, uvidime jak se JBC bude tvarit :)
|
|
| Arien, přidáno 6.6. 2003 8:28:34 |
Dagis: Diky. To z hobita jsem si pamatovala, nicmene z PP se mi porad plete neco o bledych prstech nebo pazich, zkusim to dohledat. A zajimala by me jeste jedna vec, a to myslim, ze nikde vysvetleno neni: proc je vlastne Glum cerny? Pokud vim, tak hobiti zadnou zvysenou hladinu melaninu v kuzi nemeli, a tvor zijici v temnote ma tendenci spis blednout nez tmavnout. Ze by v tom jezere pod Mlznymi horami byl nejaky sajrajt, ktery se ukladal v pokozce?
|
|
| Dagis, přidáno 5.6. 2003 18:38:00 |
Jednak je to naznaceno uz v Hobitovi- "tmavy jako tma sama", ale jednoznacnejsi urceni barvy je ve Dvou vezich: "Mozna ze to byla jen veverka...Ale potom to byla cerna veverka a nevidel jsem ocas....Treba ve stinu Bezejmenneho putuji nejaka zvirata z Temneho hvozdu sem do nasich lesu. Rika se, ze tam maji cerne veverky."( k. Okno na zapad). A hlavne na konci TTT- rozhovor Sagrata s Gorbagem- "Musel jsi ho videt: mrnavej, hubenej a cernej."
No, a nakonec je zminka i v ROTK- k. Zeme stinu; rozhovor dvou skretu- " Ale co s tim ma spolecnyho ten cernej slidil?"
|
|
| Arien, přidáno 4.6. 2003 14:29:35 |
to Dagis and Kilburn: Glum mel Prsten vyrazne dele nez Bilbo, mozna plati umera cim dele, tim vetsi vliv a tim pomaleji se vytraci, ale to je jen moje teorie. To Glumovo zaverecne zeslabnuti bych pricitala spis hladu a zizni v Mordoru nez vytraceni vlivu Prstenu.
Dagis: kde je v knize, ze je Glum cerny?
|
|
| Dagis, přidáno 3.6. 2003 16:28:44 |
Jiste, filmovy Glum je nejuzasnejsi umele vytvorena postava, co znam, a naprosto nic proti nemu nemam. Vsak taky je dobre, ze ho neudelali cernyho a staryho...
Ty postrehy pisu z velke casti proto, aby vznikla jakas takas diskuze, kdyz mam pocit, ze je na strankach mrtvo...
|
|
| Kilburn, přidáno 3.6. 2003 10:18:06 |
No, tak tim si nejsem jisty. Kdyby byl udelany tak cerny jak v knize, byl by to od PJ velky vabank. Me se opravdu libil takovy, jaky byl (a je). Predcil me nejtajnejsi nadeje.
|
|
| Dagis, přidáno 1.6. 2003 11:33:57 |
No a coz teprve kdyby byl Glum cerny jako v knize...
|
|
| Kilburn, přidáno 29.5. 2003 0:11:59 |
Dagis, dobra poznamka, to se snazim zjistit uz nakolik let a bohuzel se mi to nedari.
Glum zeslabl az pri putovani Mordorem, ale to je trochu pozde.
|
|
| Robine, přidáno 25.5. 2003 16:08:30 |
To je mi taky divný,ale jinak je super.
|
|
| Dagis, přidáno 23.5. 2003 13:35:08 |
Tak me napada, jak to, ze Glum po ztrate Prstenu vypadal porad zhruba stejne? Jaktoze velice rychle nezestarnul, jako se to prihodilo Bilbovi?........
|
|
| ARAGORN!!, přidáno 17.5. 2003 20:59:12 |
MĚ SE STRAŠNĚ LÍBÍ GLOOM JE TO NÁDHERNÁ POSTAVIČKY...S VÝBORNÝM HLASEM...=)
|
|
| Lothmíril, přidáno 14.5. 2003 17:34:49 |
Nas Glumissssssek...... Our Preciousssss..... No dalsi super herec, ANDY SERKIS LIVES!!!!!!!!!!!
|
|
| Kilburn, přidáno 8.5. 2003 20:17:45 |
Glum jako postava predcil vsecky me ocekavani. Byla to jedna z postav, u kterych jsem se bal, ze tim zvorou uplne cely film. Vypadat jak Joda v EMPIRE STRIKES BACK(Star Wars), trefil by me asi slak.
PS: Opet vysvetleni. Jsem velky fanda Star Wars, ale Joda tam byl brutalne nedokonaly. Proto to prirovnani. Jinak Star Wars miluju.
|
|
| Dagis, přidáno 8.5. 2003 15:36:12 |
souhlas s Mekkejla, Lusica a spol.
to Elanor: A hlavne jediny, ktery vypada i ve skutecnosti stejne dobre jako na platne...( to byl jen vtip, nemam tim na mysli Serkise, ale tu pocitacovou obludku..)
|
|
| Lusica, přidáno 1.5. 2003 22:02:01 |
Nějak se nestačím divit, na jaké úrovni se tu diskutuje - Zkuste si představit takovou Luthien, jak někomu nadává do děvek...
Pán prstenů jako dílo má v sobě cosi vznešeného, a vy to tu podle mě docela shazujete. Glum!
|
|
| Janicka Legolaska, přidáno 28.4. 2003 23:08:37 |
Souhlasím s tebou mekkejlo
|
|
| Janicka Legolaska, přidáno 28.4. 2003 23:07:38 |
Si nechutná robine a ty také Ivano!
|
|
| Elenwen, přidáno 26.4. 2003 10:50:03 |
Vždyť je to roztomilý...takový malinký, hubeňoulinký, okatý a smradlavý....je to prostě miláššek...Glum Glum...
|
|
| mekkejla, přidáno 22.4. 2003 14:39:49 |
Je tohle debata o tom, jak se nám líbí herci nebo sprostá hádka o tom, kdo má horší vkus?!? Je to docela ubohý. Jo a jinak Glum se jim docela povedl...
|
|
| Elanor , přidáno 21.4. 2003 22:22:44 |
Nejkášššnějššší chlap z celeho filmešššku
:-))))
|
|
| Nathalien, přidáno 20.4. 2003 20:13:25 |
Miláááááššššššššššeeeeeeeeek
|
|
| Robine,, přidáno 13.4. 2003 9:05:02 |
Di se vycpat Adolfe, nikoho tu nezajmáš
|
|
| Adolf Hitler, přidáno 12.4. 2003 11:06:10 |
Do koncentráku s ním . FUCK!!!!!KICK ASS!!!!!!!
|
|
| Luthien-Tinúviel, přidáno 7.4. 2003 15:03:00 |
Legolas není až TAK ušatej aby to mohla být nadávka a Aragorn je špinavej zpocenej a NECHUTNEJ ty přisprostlá děvko!
|
|
| Robine,, přidáno 5.4. 2003 21:34:41 |
Aragorn a jeho upocenej špinavej ksicht,tak to je fakt nejlepší co!
|
|
| Ivana, přidáno 5.4. 2003 17:56:13 |
Vypadá dost zfetovaně, ale pořád lepší než slizkej Boromir, ušatej Legolas, nechutnej Eómer, Elrond s mastnou hlavou... Akorát Aragorn je nádhernej!!!
|
|
| LEGOLAS, přidáno 31.3. 2003 19:25:52 |
SLIZKÝ HOVNO!!!§§§!!!§§§!!!§§§!!!
|
|
| LINA, přidáno 30.3. 2003 16:48:01 |
MILUJEM HOOOOOOOOOOOOO
|
|
| dasa, přidáno 3.2. 2003 13:36:25 |
glum for president!!! (juknete na myslim...baldachyn.cz)
|
|
| TYYK, přidáno 29.1. 2003 15:23:26 |
Je to pěkně spracovaná postavička, na to že ja to film tak super.
|
|
| Arwen...........,!!!!!!!!!!, přidáno 28.1. 2003 18:28:26 |
Je to Podraz a Podlez!
|
|
| Lipi, přidáno 28.1. 2003 12:56:39 |
Jisssstě,jisssstě miloušký Sméagol.My ho zbožňujem jisssstě!Je to náš milááááášek.......
|
|
| Super, přidáno 28.1. 2003 11:37:18 |
No fuj!!!Takovej hnusssss!!!
|
|
| Morgoth, přidáno 27.1. 2003 22:46:27 |
Sméagol si potrpí na dobrý GRASS.Dúfam,žemu FRODOV prst chutil!!!
|
|
| vojak hradni straze, přidáno 27.1. 2003 9:37:18 |
v Felloshipu jsem mel rad Legolase a i ve 2Dvezich me porad fascinuje a laka, ovšem kdo me skutecne privadi k uzasu je Glum,respektive Smeagol. Nejdriv zdeseni, ale pak ten jeho schizofrenni souboj, to me dostalo, je prekrasnej, rozkosnej a ma navíc super hlas, no je to hvezda filmu !!!!!
|
|
| Mea a Robine, přidáno 25.1. 2003 18:23:56 |
Ifco ty si blba .....to wi i takowy kreteni jak Ty
|
|
| Ifca, přidáno 24.1. 2003 21:32:51 |
Sméagol je milouškej, Glum je zrádňouškej.
|
|
| Glum, přidáno 24.1. 2003 20:05:30 |
Je uplne super...miluju Gluma...jenom deti by asi nebyli to pravy orechovy:o)...byl by to ošklivý panešek...
|
|
| ArwenX, přidáno 21.1. 2003 19:11:01 |
Chudinka Gluumešššššššššššššekoškliví hobitci mu ukradla milášššššška.
|
|
| Milaaaasek, přidáno 20.1. 2003 1:27:03 |
videla som dve veze.....je tam uplne super...hlavne ten vnutorny boj...podraz a podlez.....klobuk dolu
|
|
| glumík, přidáno 15.1. 2003 13:23:37 |
Mosss milouska libisssska!!!!!
|
|
| Terys, přidáno 11.1. 2003 22:34:33 |
My precious
|
|
| hobit, přidáno 10.1. 2003 9:13:26 |
Jéééé jak se sem dostal muj mladší brácha?
|
|
| Fil, přidáno 7.1. 2003 14:51:16 |
Pěkná obludička, ale má docela pěkné očička :-)
|
|
| Éire, přidáno 6.1. 2003 23:47:18 |
Glumíšku milášku! Orodruina na tebe čeká!
|
|
| Zikki, přidáno 12.12. 2002 13:55:21 |
Nevim nevim, ale moc mi připomíná ABEho z Abes oddyssey.
|
|
| Elfka, přidáno 1.12. 2002 17:56:32 |
Zámotek.
|
|
| aneta, přidáno 22.11. 2002 12:10:57 |
doonalá počítačová technika......
|
|
| Smeagol, přidáno 7.11. 2002 16:25:50 |
milujeme nasssssssseho milassssssska,jissssste,jissss ste,my preasure,jissssste,glum glum
|
|
| kluskal, přidáno 5.11. 2002 12:51:02 |
mohli ste ho udelat líp ml... vol...
|
|
| Morwen, přidáno 24.10. 2002 11:58:24 |
To jšme žvědavý, milášku.To jšme žvědavý.
|
|
| Melkor, přidáno 23.10. 2002 20:35:08 |
Viděli jste ho už v tom novým traileru? Naprosto boží.
|
|
| sorida, přidáno 12.10. 2002 19:46:52 |
Vidim sa v zrkadle
|
|
| Viky, přidáno 7.10. 2002 11:47:52 |
Athaniel: Mas uplnou pravdu. Treba ja uz moc chcu videt ty Dve veze a ono furt nic.... beeeeeee....glum glum.
|
|
| Landauer, přidáno 18.9. 2002 16:14:37 |
Čo na to říká můj milášek? Še šesti žuby še špatně žvýká mašo lidí. I ťo Andyho Šerkise, glum, glum.
|
|
| Aladrin, přidáno 18.9. 2002 15:33:30 |
Vypadá zajímavě.Docela mi připomíná bráchu-stejný sexy rysy v obličeji!
|
|
| Ornendil, přidáno 7.9. 2002 23:24:32 |
:-(
|
|
| pip, přidáno 25.8. 2002 16:19:48 |
Glum je uplne perfektni-celej ja :-)!
|
|
| Nerdanel, přidáno 11.7. 2002 22:11:29 |
krásná,miloušká........opička
|
|
| Nelenya, přidáno 5.7. 2002 11:52:02 |
V knížce jsem ho milovala a tady tomu není jinak...
|
|
| Galadrielka, přidáno 27.6. 2002 19:21:43 |
Athaniel:Stejně tak i já, v Hobitovi jsem mu přála, aby ho Bilbo zapíchl žihadlem, ale v PP jsem změnila názor.
|
|
| Athaniel, přidáno 23.6. 2002 20:09:26 |
Když jsem četla Hobita,tak jsem si Gluma představovala jako velkou ošklivou obludu.Pak jsem zjistila,že ho přepere i Sam a začalo mi ho být líto.Vždyť on je vlastně chudák.Neříkejte mi,že vás baví,když něco moc chcete a nemůžete to dostat.
|
|
| Ifca, přidáno 10.6. 2002 9:20:19 |
Nevím nevím jak se chtějí Gluma ve Dvou věžích zbavit. Prý tam má být o dost méně než v knize.
|
|
| Ungel, přidáno 1.6. 2002 13:27:34 |
Šméagolovi pomůže Ona...a možná,že mezi ohryžanými koštiškami najdeme Miláška!!!!!!
|
|
| Zaklinac, přidáno 31.5. 2002 6:19:11 |
Jeste nebyl skoro vubec ve filmu videt s hodnocenim poskejme na pristi dily.
|
|
| Baruška, přidáno 28.5. 2002 20:32:45 |
Myslím, že jsem se zamilovala!Blééééééééééééééééé é!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Lucinka, přidáno 26.5. 2002 15:51:36 |
Ne,ne,ne a ne!!
|
|
| l.i.m.a.c.e.k, přidáno 19.5. 2002 20:06:55 |
V tý knížce je superní. Milášek hobítek. pánešek teď nešmí spinkat, musí jít dál, miloušek pánešek. :-))) Hahaha
|
|
| Dadas, přidáno 17.5. 2002 19:45:20 |
Tohle má být žluté stvoření, s velkými tesáky???????
|
|
| gendel, přidáno 16.5. 2002 17:30:12 |
To bys chtěl,vid milášššku?Ale miloušškej pánešek hobitek Sméagolovi Miláška zniší.tak žádné dárešky pro Glumíška!
|
|
| Viki, přidáno 6.5. 2002 20:46:00 |
Blbě kecám, ve Společenstvu toho o Glumovi bylo víc, mělo to být: konečně jsem dočetla Společenstvo. Mám to trochu pomíchaný.
|
|
| Viki, přidáno 5.5. 2002 21:01:23 |
Jo, dík, už jsem to taky zjistila. konečně sem přečetla Hobita.
|
|
| Lollitka, přidáno 23.4. 2002 15:26:26 |
Nevykecávejte věci dopředu! Kdybyste to nevykecali, tak mohl být někdo překvapenej, kdože Glumík předtím byl. Tohle je fakt hnusný!
|
|
| prstenová paní, přidáno 22.4. 2002 16:35:49 |
Ale nemá Frodíčkovi co uhryzávat prst!
|
|
| prstenová paní, přidáno 22.4. 2002 16:34:16 |
Krása není všechno!
|
|
| Adonis of Loralon, přidáno 21.4. 2002 10:38:15 |
Viki: No jasně že je to pravda.
|
|
| Sasheenka, přidáno 20.4. 2002 14:59:24 |
Je
|
|
| Viki, přidáno 20.4. 2002 13:50:36 |
Lidi, tohle prej kdysi byl hobit. Je to pravda?
|
|
| Adonis of Loralon, přidáno 19.4. 2002 12:14:11 |
Sakra kdo sem dal mojí fotku?
|
|
| milášek, přidáno 16.4. 2002 15:04:23 |
Dejte Miláška Smeagolovi,jako dárešek k naroženinám!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Jinny, přidáno 10.4. 2002 14:29:15 |
Á, tady pan Rimmer má asi taky rád Premiere jako já - tam jsou na Dvě věže nadržený už teď. A pokud jde o to, že by JISTÁ událost mohla v třetím díle vypadnout, tak o tom silně pochybuju. Už podle toho, jak jsme stačili PJe poznat, ne?
|
|
| Kacenka, přidáno 7.4. 2002 14:11:08 |
To je to hovado co ukousne Frodickovi prsticek???
|
|
| Elent Ári, přidáno 6.4. 2002 19:59:16 |
Tak otevřme knihu a fetujme!
|
|
| Arnold Jidáš Rimmer, přidáno 5.4. 2002 20:03:14 |
Víte, co o něm řekl Andy Serkis? Tohle: "Snažil jsem se ho zahrát jako feťáka, pro něhož je blízkost prstenu dávkou drogy."
To jsem teda na Gluma-feťáka víc než zvědavá
|
|
| Ericania, přidáno 4.4. 2002 18:57:35 |
Já jsem sice PP četla a je mi ho líto, ale proč to prozrazujete, koneckonců ve filmu to může být jinak že?
|
|
| Daweman, přidáno 3.4. 2002 17:02:58 |
Nesnáším ty idioty kteří píšou co se stane v dalších dílech!!Běžte do háje!!Odrzujete tím spoustu lidí i od knížky!!
|
|
| mordor, přidáno 31.3. 2002 21:06:41 |
je mi ho lito :-(((
|
|
| Elent Ári, přidáno 28.3. 2002 20:55:24 |
To upřímně nevim a je mi to jedno. Hlevně, že to všechno přežil Aragorn.
|
|
| The Elf Princess, přidáno 28.3. 2002 13:19:18 |
Elent Ári : Proč ?! Byl to sice pěkná svině :o) ale byl rostomilej ! Víš jak ho to muselo bolet, když spadnul dolů ???!
|
|
| Elent Ári, přidáno 25.3. 2002 14:00:01 |
I love him! PS.To že tam spadnul mu patří!
|
|
| Déagol, přidáno 25.3. 2002 10:31:42 |
A co já?Na nás zapomněli,můj MILASKU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Glum, přidáno 24.3. 2002 14:32:59 |
Tohle že šem já?
|
|
| The Elf Princess, přidáno 23.3. 2002 21:07:32 |
škoda, že spadne i s Prstenem do Hory osudu - mam ho ráda ale je to pěkná svině ! Chudášek Sméagol...glum!
|
|
| Galadriel2, přidáno 22.3. 2002 21:22:25 |
Ukousl mu prrrrssssssssst
|
|
| Arwen, přidáno 22.3. 2002 14:27:09 |
Gluma máme nejraši, jišště, jišště, můj milášku. Miloušek Smeágol za nič nemůže, ne ne, milášku. Smeágol je miloušek a miloušek pánešek se na něj nesmí žlobit. Ne, ne. To všecko dárešek k naroženinám! Ten není miloušek, ne ne, milášku! :-)))
|
|
| Hroudička a Hrouda, přidáno 21.3. 2002 17:06:54 |
Glum je roztomilej obluďášek milášek!!!!!!!
|
|
| Gollum, přidáno 20.3. 2002 19:34:03 |
Nasty little hobitsess. We hate them forever. Yes, yes my preciousss.
|
|
| Limacek, přidáno 18.3. 2002 20:44:34 |
To je můj milááášek, dostal jsem ho k narošeninám.
|
|
| Skunny, přidáno 18.3. 2002 18:21:59 |
Vypadá trochu jako E.T., ale steně je
SYMPAŤÁK!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!
|
|
| Elbereth Gilthoniel, přidáno 15.3. 2002 21:22:26 |
Jestli bycg su chtěla zahrá v LOTRovi,tak rozhodně Gluma,viď můj miláššku.
|
|
| Sasheenka, přidáno 15.3. 2002 14:37:39 |
Můj Milášššek
|
|
| Vincent, přidáno 14.3. 2002 19:49:14 |
Peknej kus prace milášků grafiků :)
|
|
| Majlo, přidáno 12.3. 2002 23:07:43 |
Glum mi pripomina sestru... :)) Bez dalsich pripominek :) MAJLO
|
|
| Jinny, přidáno 11.3. 2002 11:12:46 |
Ten bude mluvit tak roztomile :-)
|
|
| sibila, přidáno 8.3. 2002 20:22:03 |
Brrrrrrr-super stvůra.Takový roztomilý,že?
|
|
| Dee-Em, přidáno 5.3. 2002 20:13:34 |
To je to nejsladší, co na tom filmu vůbec je.Asi.Už aby byli v kinech DVĚ VĚŽE...
|
|
| The Queen Of The Rings, přidáno 4.3. 2002 20:35:35 |
Takovej rostomilej Sméagol :o) Má chudinka smůlu, když nedostane spět svího Miláška :o)
|
|
| Verča Ujetá, přidáno 3.3. 2002 0:02:07 |
Milášek
|
|
| Legolas, přidáno 2.3. 2002 17:56:42 |
Asi, asi bude.Ale pánešek se muší pokušit, nebo jit domů.
|
|
| veru, přidáno 27.2. 2002 12:08:26 |
A kdo to je ten Andy Serkins nebo jak se jmenuje? Ma teda hlasek jedna radost, ale odkud je znamej?
|
|
| *Eowyn*, přidáno 25.2. 2002 10:23:17 |
Co to má v kapšiškách milášku?To není fér!!!!!!!
|
|
| *Eowyn*, přidáno 25.2. 2002 10:23:16 |
Co to má v kapšiškách milášku?To není fér!!!!!!!
|
|
| *Eowyn*, přidáno 25.2. 2002 10:23:11 |
Co to má v kapšiškách milášku?To není fér!!!!!!!
|
|
| Tris, přidáno 24.2. 2002 2:34:31 |
No co, Glumova lustrace nedopadne -na naše poměry- nejhůř...
|
|
| Breberuška, přidáno 23.2. 2002 10:47:31 |
Ach,ty jeho kukadla!
|
|
| Nereknu!!!!, přidáno 22.2. 2002 11:49:33 |
Odpornej? Vzdyt je to to nejkrasnejsi stvorenicko v celym filmu. Hned po skretech....
|
|
| SHEVA, přidáno 17.2. 2002 20:28:51 |
Milášci Hobitci.Milášek Smeagol.
|
|
| veru, přidáno 17.2. 2002 12:09:46 |
No teda mohli housetrit a udelat ho trochu min odporneho, vzdyt je to puvodem hobit! Takhle to bude jasnej odpornej zakerak a ne rozpolcena postava. Ale je udelanej skvele!!
|
|
| filip, přidáno 16.2. 2002 16:23:00 |
myslim si že to bude dobře sehraný
|
|
| Erendis, přidáno 14.2. 2002 21:01:35 |
Můj milášku, mě je tě líto...
|
|
| Luca, přidáno 13.2. 2002 19:14:06 |
Pěknej já sama bych ho asi přirovnala k UFO neš ke Glumovi...milášku kde jsi...
|
|
| Jinny, přidáno 12.2. 2002 15:39:48 |
Já se na něj tak těším! Určitě bude skvělej, jak jsem stačila PJe poznat. Všechny postavy jsou buď hodný nebo zlý, až na chudáčka malého Glumíška, skoro skoro spaseného a zase prokletého.
|
|
| KrasnaArwen, přidáno 9.2. 2002 19:04:06 |
co to ma v kapšiškách?.........milášku... ....
|
|
| nikaD, přidáno 8.2. 2002 20:53:17 |
Sem si myslela,že se polepšil a von je zavede k tý hnusný Odule!Lumpíšek!
|
|
| Bludicka, přidáno 7.2. 2002 20:09:55 |
Milášek Glumíšek, on je tak krásně hnusný...
|
|
| Kristyna, přidáno 6.2. 2002 14:19:07 |
Tohle ma byt chudacek Glum?Ze sympatickeho slizkeho "chudáška" ovladnuteho prstenem udelat tohle?I kdyz chtel zabi Froda,tak tohle si nezalouzi...
|
|
| Horrendous, přidáno 6.2. 2002 7:38:57 |
Ten se povedl ...
|
|
| Bětka, přidáno 3.2. 2002 21:24:26 |
Můj milášek
|
|
| Majčí, přidáno 3.2. 2002 9:12:38 |
Nveím jeslti mám Gluma litovat že ztratil Miláška že je to vlastně chudák ovládnutý prstenëm nebo jestli mám cítit zlobu že chtěl zahubit u Oduly ve druhém díle Froda a Sama a dosáhnout zpátky toho, co tak dlouhou dobu vlastnil. Já nevím....
|
|
| Dirk Diggler, přidáno 31.1. 2002 17:00:01 |
Co to má v kapšiškách?
|
|
| Bobr, přidáno 25.1. 2002 22:56:31 |
Chudák stratil svýho "Miláška".
|
|
| Ariadna, přidáno 18.1. 2002 22:50:55 |
Ošiška a rušišky má vážně pěkný:-)
Jsem na něj už zvědavá,až si ho v 2.díle budeme moct prohlédnout líp.
|
|
| Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 12.1. 2002 15:46:09 |
No po pravdě .. filmový Glum je slušný, ale stále vypadá HODNĚ počítačově. Doufal sem v mnohem lepší zpracování.
|
|
| typek, přidáno 12.1. 2002 9:59:40 |
vždyť jsem říkal že ve filmu to bude jiné (lepší).Nechápu jak si někdo může myslet že by tam použili tohle,asi nemáte mozek
|
|
| Lethare, přidáno 11.1. 2002 16:04:02 |
Ufff,ve filmu je jiny Glum a skvely Glum.Sviti mu ocicka,ma slizske rucicky,no vsak jste to videli sami.
|
|
| ARWEN UNDÓMIEL, přidáno 11.1. 2002 16:00:23 |
Je to super, Glumovy fotky ještě jsou, a je tam super se svítícíma očima. No jasně, stačí hledat!!!!
|
|
| Klára, přidáno 11.1. 2002 0:38:41 |
jsem strašně ráda, že tohle není filmový Glum. /Vždycky jsem v to tajně doufala/.
|
|
| Gimli, přidáno 9.1. 2002 21:04:36 |
Víte, já si Gluma předstasvoval podobně, ale zeleně. Možná že i v PP nebo Hobitovi je, že je zelenej, zelenočernej. A bledě zelený světla teda v očích teďka rozhodně nemá....
|
|
| danny, přidáno 9.1. 2002 19:40:28 |
nemal byt chlpaty???
|
|
| Wors, přidáno 7.1. 2002 18:11:38 |
To je hnus, kdo tu vopici vymyslel???
|
|
| typek, přidáno 5.1. 2002 19:29:33 |
jste všichni (velká většina) blbí? opravdu si myslíte že bude Glum vypadat ve finální verzi takhle?! vždyť je to jen počáteční fáze jeho digitální podoby (bez detailů,textur atd.),novější neuveřejnili pravděpodobně proto,že jeho podobu (stejně jako třeba balrogovu) tají
|
|
| Zizi, přidáno 1.1. 2002 19:28:56 |
no, kdyby takováhle potvůrka běhala za mnou tak se složim, dostanu záchvaat smíchu a dám tý vopici banán aby vodešla rozesmívat svou idiočností někoho jinýho. fuj...
|
|
| Eidriel, přidáno 31.12. 2001 21:29:52 |
Kdyby za mnou běhala takováhle potvůrka, asi bych se zbláznila. A ta držka!!
|
|
| Kubík, přidáno 31.12. 2001 11:17:29 |
Jestli je to Glum, tak já jsem Dalajláma. Co to má být. Má to být bahenní potvora- NE E.T. !!!!
|
|
| deRetz, přidáno 31.12. 2001 9:13:06 |
No slyšel jsem že jde E.T. znovu do kin, ale co dělá tady?
|
|
| Hanka, přidáno 30.12. 2001 16:52:03 |
To už je trochu trapný,ne?!Co je to za hybrydaa?
|
|
| Nimrodel, přidáno 29.12. 2001 22:30:20 |
Já si ho představovala jako zelenou voslizlou příšerku, ale tohle modrá voholená vopička
|
|
| DarkBlade, přidáno 29.12. 2001 19:25:26 |
Ujde ale myslim že jsem ho videl ijinak až bude na plátně pevně v to doufam.Ale to přirovnání sedlo.
|
|
| pauli, přidáno 28.12. 2001 13:29:35 |
Dufam , ze vo filme nebude vizerat ako vyholeny orangutan v konecnej faze mutacie na modreho , strasne skaredeho cloveka-neandrtalca.
|
|
| Ellein, přidáno 21.12. 2001 20:40:58 |
Co to ma byt?doufam, ze ve filmu to bude lepsi
|
|
| Renno, přidáno 18.12. 2001 20:02:00 |
Myslim, ze prumerne somalske dite by tu roli zastalo docela dobre, tak nevim proc se autori uchylili k tak zoufalemu kroku a vytvorili modrou pocitacovou opici.
|
|
| Zizi, přidáno 15.12. 2001 20:41:39 |
takhle hnusnýho vopičáka sem si nedokázal ani v těch nejhorších nočních můrách představit v pánovi prstenů! co to je za svini počítačovou!?! tahle potvora utekla ryplejový a ani voyager ji nedohonil, přes to že mu pomáhal batman se spidermanem! fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu uuuuuuuuuuuuuuuuuuujjjjjjjjjjj jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!
|
|
| Aragorn(ka), přidáno 14.12. 2001 21:45:28 |
Vypadá jako kříženec opice a elfa!!!...a čehosi...
|
|
| Urscumug, přidáno 10.12. 2001 21:22:56 |
Jako počítačovej základ to beru, ale čiňte se, vy u těch klávesnic, čiňte!
|
|
| Akalla, přidáno 9.12. 2001 17:15:00 |
No, doufam ve ve filmu to bude lepsi.
Tady vypada trochu pocitacove.
|
|
| bamba, přidáno 6.12. 2001 13:28:27 |
toto má byť Glum?!?To snáď nemyslíte vážne!To je príšerné!Je to skôr plecháč než slizák!predstavovala som si ho teda úplne inak!!
|
|
| burlog, přidáno 4.12. 2001 16:25:03 |
to je vtip???
|
|
| faes, přidáno 3.12. 2001 10:16:08 |
Fůůůůůůůůj. Todle že má bejt Glum?! Nevím proč ale vždycky jsem si ho představovala slizčího, tlustšího a hlavně ne s tak vypatlaným výrazem!
|
|
| Niki, přidáno 26.11. 2001 16:05:16 |
nee-takhle prosim ne!!
|
|
| radar, přidáno 26.11. 2001 15:28:44 |
malo slizkej, moc kovovej. snad to bude lepsi.
|
|
| Zharradan Marr, přidáno 24.11. 2001 23:01:05 |
hnuj! To je Pán prstenů, né Startrek, emzáci sem nepatří!
|
|
| Hipo, přidáno 23.11. 2001 9:08:42 |
Glum ma byt sice osklivy, ale na alien.
|
|
| Mia, přidáno 22.11. 2001 19:05:11 |
To teda doufam, ze bude vypadat lip! Souhlasim, tenhle je proste mrtvej...
|
|
| Amneris, přidáno 21.11. 2001 15:35:08 |
Podlez a Podraz... Glum byl Stat... A TO má do Stata skutečně MOC daleko :( Dokážeš si vůbec představit takového Gluma před Cirith Ungol, když se v něm pohnulo něco z hobita při pohledu na spícího Froda? Takový Glum je mrtvý, umělý a mrtvý!
|
|
| Marty, přidáno 18.11. 2001 22:18:32 |
Myslim, že se povedl. Jak říkal smíšek Podlez a Podraz v jednom, bude skvělej.
|
|
| Ketrin, přidáno 17.11. 2001 22:06:04 |
To je teda zombík!!!!!!!!!Potkat ho v noci na ulici, tak beru do zaječích!!!
|
|
| andula, přidáno 17.11. 2001 14:34:09 |
Kterej kreten to navrhnul, vytvoril, udelal, zahral, schvalil a povolil??? Bleeeeeeee..........
|
|
| Frenegond, přidáno 16.11. 2001 22:59:21 |
Doufam ze je to jen maketa.Vypadá jako vylitej z bronzu,tvar by seděl,ale chybí mu barva!
|
|
| Chattab, přidáno 14.11. 2001 21:24:02 |
Hmm tak to je fakt zahul :-)) Takhle si spis predstavuju nejakeho emzaka a ne gluma. Videl jsem lepsi obrazek od Hildebranta
|
|
| Ornendil, přidáno 13.11. 2001 20:28:19 |
No tak teda... nejhorší postava filmu.
Tohle FAKT nikdy nemoh bejt hobit.
|
|
| meluzina, přidáno 13.11. 2001 17:14:37 |
no to je des to fak pre piiiiiskli!
|
|
| Iliadis, přidáno 4.11. 2001 16:05:09 |
teda ten je ošklivej!!!!No fůůůj...tak To se fakt nepovedlo. A mě připadal takovej roztomilej Milášek...škoda no, ale počkáme na film.
|
|
| Amneris, přidáno 2.11. 2001 14:57:56 |
Milášku... Proč vypadá Glum, o kterém jsem si poslední rok myslela, že je hobit, jako... nepovedený návštěvník z bakelitu? To je nejhorší, co mohli udělat... počítačovou příšerku... Glume, co ti to udělali? Oškliví Američané!
|
|
| Jezdec, přidáno 29.10. 2001 12:02:57 |
Pomóc!!!!!
Mars útočí ( 2 )!!!!!!!!!!!!!!!
|
|
| Glumhunter, přidáno 10.10. 2001 20:12:38 |
Šakra! Šakra! Šakra! Žatracenej Pytlík! Je pryč! Co to má v kapšiškách? Už šme na to přišli, přišli, můj milášku! Našel to, jiště, jiště! Náš dárešek k naroženinám.
|
|
| Eidriel, přidáno 10.10. 2001 20:00:26 |
To není můj milášek, jistě, glum!
|
|
| Glorfindela, přidáno 7.10. 2001 21:12:56 |
Čo nám to udělali!?!?! Milášku, to přece nejšme my!!! Hnusní lidišci, glum.
|
|
| cholewa, přidáno 4.10. 2001 20:31:12 |
Pěkně nechutňoušká tvářiška, ještě trošku barvišky, menší ouššššička a máme tu Gluma.
|
|
| Honza, přidáno 1.10. 2001 18:39:05 |
Je moc prehnane patvarovany.
|
|
| Martina, přidáno 30.9. 2001 15:45:25 |
Jako vystřihnutej ze Startreku. Ještě že to není konečná podoba !!!!!
|
|
| josh, přidáno 28.9. 2001 14:44:14 |
snad se ho ve filmu leknem.jen doufám že mu pujde:miloušek pánešek.
|
|
| Ivetir, přidáno 23.9. 2001 21:01:50 |
No přece miloušek pánešek!
|
|
| Eva, přidáno 22.9. 2001 22:12:07 |
Milášku,když se z toho posssereme,kdo to po násss bude uklízet?!
|
|
| Ruby, přidáno 21.9. 2001 13:53:02 |
Souhlasim, že takhle určitě vypadat nebude. Glum je od začátku velký tajemství. Tak doufám, že za to čekání a napínání bude stát.
|
|
| Repeat, přidáno 18.9. 2001 18:13:18 |
Tohle neznamkuju. Bylo by to nespravedlivy, pac neverim, ze by takhle vypadal ve finalni verzi. P.S. Čo to má Pytlík v kapšiškách, milášku?
|
|
| Dr@ken, přidáno 16.9. 2001 19:26:13 |
tohle je herec?
Chšsi šviho milaška
|
|
| Ivetir, přidáno 15.9. 2001 22:02:29 |
Vypadáme jak jak YQ=0 mimozemšššťan, Milášku.Jissstě, brzy ssse z toho asssi opravdu posssereme!!!
|
|
| Robert, přidáno 15.9. 2001 10:44:36 |
Jako zmutovany hobit... Ale je MOC zmutovany :o(( Též bych trochu polidštil!
|
|
| brigi, přidáno 12.9. 2001 22:36:20 |
gluma mel papat rybisky, tenhle vypada jako vetrelec treti generace, ktery je chce vsechny sezrat
|
|
| moebius, přidáno 8.9. 2001 20:24:22 |
to je demagogická fotka, doufám, že filmaři neprozradí vše dopředu a tohle nás má jem zmást. Glum bude vypadat úplně jinak
|
|
| Nenwen, přidáno 1.9. 2001 22:15:41 |
no-uvidime,jak to bude vypadat"lajv"ale na to,ze to byl vlastne hobit...:(
|
|
| Christine, přidáno 31.8. 2001 17:41:38 |
No... hezký, ale trochu bych ho polidštila.
|
|
| Gullwegf, přidáno 29.8. 2001 17:37:28 |
Vypadá moc přítulně, mamííííííííí, necháme si ho?
|
|
| Evice, přidáno 29.8. 2001 3:01:26 |
Šo to je milášku?To šme mi?ET mimozemšťan hadr.
|
|
| Luthien, přidáno 20.8. 2001 11:43:28 |
Milášek Glumoušek moh vypadat líp...i když uvidíme.Taky by mě zajímalo jak bude vypadat Odula
|
|
| Laaila, přidáno 17.8. 2001 10:16:14 |
....aneb co to ma v kapsiskach milasku...hmmm vypadame divne milasku...
|
|
| Ony, přidáno 13.8. 2001 16:46:37 |
Trochu více lidských rysů by neškodilo, ale jinak je velmi blízko mých představ...
|
|
| Igracek, přidáno 11.8. 2001 20:51:06 |
HNUSSSSSSS
|
|
| Michigan, přidáno 8.8. 2001 13:09:09 |
Asi by to chtelo jeste jinou fotku...
|
|
| ondrisko, přidáno 4.8. 2001 21:17:30 |
vypada jako sedivak ze Startopie (jestli to nekdo zna - gameska), jinak je to prachobycejni aliien(ne vetrelec)
|
|
| Marty, přidáno 31.7. 2001 3:37:19 |
Ja si myslim ze se to celkem povedlo.V pohybu to bude vypadat mnohem lip.A nezapomente ze se na nataceni podileli nejslavnejsi maliri Stredozemne,takze takhle ma Glum asi doopravdy vypadad.Ale musim priznat ze to trochhu prepiskli s tema ocima...
|
|
| Xdentist, přidáno 30.7. 2001 1:44:17 |
To celkem pos.... víte co...
|
|
| Edi, přidáno 29.7. 2001 9:21:17 |
No tedy...Jak mutant z levnýho hororu!Ten že byl kdysi hobit???!!!Tak miloušký Glum še nám moc nepovedl.
|
|
| Sauronův spratek (o), přidáno 27.7. 2001 23:58:13 |
Áááá můj oblíbený snaga.... Miláška ovšem nedostaneš ty slizkej sajrajte...Xmíchu
|
|
| luk, přidáno 27.7. 2001 21:43:44 |
je to absolutně to nejhorší,co jsem z těch postav viděl
|
|
| HannaH, přidáno 27.7. 2001 14:09:12 |
...je smutny...a tie oci...hmmm cely glum :-)))
|
|
| Kratas, přidáno 26.7. 2001 23:31:26 |
Myslel sem, že ten film se jmenuje Pán prstenů a ne Planeta opic. To je HNUS!!!!!!!!!
|
|
| Eva, přidáno 21.7. 2001 22:29:26 |
CO TO MÁ BEJT?????????????????????????
|
|
| Mistery, přidáno 20.7. 2001 22:21:59 |
Teda ... myslim, ze jsem si Gluma predstavovala docela jinak ...
|
|
| R.U.S, přidáno 19.7. 2001 17:51:44 |
ale fuj vároš
|
|
| SÁDLO, přidáno 17.7. 2001 18:19:22 |
Tohle je Neglum!! Glum není UFOn !!! Úplně mimo mísu !!!
|
|
| Karel, přidáno 12.7. 2001 15:42:17 |
Bekanej!
|
|
| Napalmex, přidáno 10.7. 2001 1:22:13 |
Už vypada tak jak vypada.Chtěl bych ale slyšet to jeho:"Miloušek hobitek"
|
|
| Spider, přidáno 4.7. 2001 8:12:28 |
No tak to je další důkaz, že skvělý knížky mají zůstat na papíru a netočit (čtenáře).
|
|
| nord, přidáno 2.7. 2001 22:38:15 |
Zavolejte Muldera ať si odvede tuhle plešatou mimozemskou karikaturu opice a přivede skutečnýho Gluma!
|
|
| Wladdim, přidáno 2.7. 2001 20:58:08 |
Mas pravdu Kirlen ,ale vzdy je to lepsie ako keby mal byt ruzovy.
//mozno je to len skreslenie pri svite mesiaca
|
|
| Tinka, přidáno 2.7. 2001 14:59:50 |
teda myslim ze to s tym glumom posrali on mal byt cierny a slizkya nemal vyzerat ako opica...:(
|
|
| Nathaniel, přidáno 23.6. 2001 17:13:41 |
Do rřiti,kde ste vzali fotku moji ségry ? :-)Neměl bejt zelenej? kde má opička banánek?
|
|
| Sir, přidáno 19.6. 2001 10:16:52 |
Vypadá jak ufon a ne jako glum..
|
|
| Kirlen, přidáno 18.6. 2001 18:25:47 |
chm...a nebyl on cernej ssycak jeden? :-)
|
|
| Mroz, přidáno 28.5. 2001 22:50:22 |
Tady neni nic videt...ale v jednom z tech traileru, co sem videl, byl videt jako netexturovna animace na jednom z monitoru - a nic moc :(
|
|
| JiRkAToR, přidáno 27.5. 2001 16:13:46 |
z tohodle se opravdu nedá mnoho vyvodit, doufejme, že nás ve filmu příjemně překvapí
|
|
| xie, přidáno 24.5. 2001 12:27:07 |
este porad moc hezkej :o)
|
|
| Tinne, přidáno 21.5. 2001 11:21:01 |
Easterling:Ale Glum byl původně opravdu hobit jménem Sméagol ...
|
|
| Easterling, přidáno 20.5. 2001 20:40:44 |
Alíku, hobita Glum neměl připomínat ani "blbou náhodou".
|
|
| Adolf, přidáno 19.5. 2001 20:46:48 |
Čau Jano. Dala ses k filmu?
|
|
| Alík, přidáno 17.5. 2001 16:45:18 |
Nic moc.Hobita to nepřopomíná ani blbou náhodou.
|
|
| Kamilka, přidáno 17.5. 2001 8:06:03 |
Trochu moc jako E.T. Co takhle pohobitit?
|
|
| milmor, přidáno 17.5. 2001 7:04:01 |
Tak tenhle milášek na mně rybišku vyloudí!
|
|
| Šimpi, přidáno 15.5. 2001 14:10:21 |
Na Gluma mi přijde málo slizskej.
|
|
| Šimpi, přidáno 15.5. 2001 14:09:58 |
Na Gluma mi přijde málo slizskej.
|
|
| Ladin, přidáno 14.5. 2001 9:43:04 |
Dobrej :)) Uvidime, jak se bude hejbat :)
|
|
| Skukum, přidáno 13.5. 2001 21:07:06 |
Ten utekl Mulderovi, ne?
|
|
| LeeLou, přidáno 13.5. 2001 19:09:00 |
Na to nemám moc co říct. Nedovedu si k němu představit šišlání. Moje představy příliš nesplňuje. No, uvidíme
|
|
| kuba, přidáno 13.5. 2001 10:16:05 |
moc vlídnej
|
|
| Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 10.5. 2001 12:47:22 |
Z tehle fotografie se neda moc vychazet. Neni texturovana a vubec je hodne stara. Gluma jeste nikdo nevidel a tezko rict, jak bude ve skutecnosti ve filmu vypadat ...
|
|
| ruscha, přidáno 9.5. 2001 14:16:29 |
UFF- mno uvidime jak bude vypadat v konecne fazi, Co to ma v kapiššce?
|
|
| Rían, přidáno 6.5. 2001 0:16:53 |
Marně pátrám po podobnosti (byť vzdálené)s hobity. Chudášek milášek.
|
|
| sup, přidáno 5.5. 2001 20:55:14 |
fuj!
|
|
| Annca, přidáno 5.5. 2001 12:23:35 |
To je Glum?! Mě to přide spíš jako oholená opice křížená s ufounem...
|
|
| Raswell, přidáno 4.5. 2001 14:07:06 |
Vypadá trošku jako vetřelec, pěkně odpudivě. Těším se na jeho milášška
|
|
| Nikos, přidáno 2.5. 2001 17:28:55 |
Vypadá dost hnusně, jako správný glum. Ale uvidíme v kině!!!??
|
|
| SAURON, přidáno 1.5. 2001 11:26:47 |
Nádherně nechutná postava :-)
|
|