RolePlaying Games



Úvod

Co jsou to vůbec RPG?
Ponořují se do fantastických světů, obdivují neohroženost, sílu a nápady hlavních hrdinů, prožívají s nimi úžasná dobrodružství, nechávají se unášet dojemnými příběhy. Často si přitom představují, že těmi hlavními hrdiny jsou oni sami, že to právě oni teď prožívají ten krásný příběh, že to oni jsou tak silní a bystří.



Teorie

O pravidlech
Co je to archetyp? Když se řekne válečník, každý si pod tím slovem představíme někoho jiného. Někdo barbara Conana, druhý středověkého rytíře, třetí vikinga se sekerou. Ale všichni tito budou mít pár věcích společných - budou bojovat chladnými zbraněmi, budou silní a odolní. Žádný z nich nebude umět kouzlit a nebudou se živit vybíráním kapes na tržištích.


Minulost a budoucnost DrD+
A věci se zase daly do pohybu. Tou dobou už nebyl z "původního" týmu téměř nikdo aktivní, a kdo byl, ten už měl svou práci odvedenou a nechtěl o DrD+ ani slyšet. Na druhou stranu tu bylo hodně nových lidí - kteří se však už na hraní RPG dívali trochu jinak. Ne tak matfyzácky, pravidlově, ale zajímala je daleko víc atmosféra hry, její vedení a vůbec takové to, co dělá hru hrou - a ne pouze pravidla.



Zážitky z hraní

Pragocon 2005
Všechny dveře byly zamčené, rozhlédl se tedy, čím by je vyrazil. Sebral ze zdi hasící přístroj, přistoupil ke dveřím, napřáhl se… a v zámku zarachotil klíč, dveře se otevřely, a tam stojí babča… a zírá na obrovské chlapisko, co se proti ní napřahuje těžkým hasičákem.
"Eeee?"
"Ehmm… HOŘÍÍÍ!" zařval Stín a vtrhnul dovnitř.



Dobrodružství

Tady budou bývat dobrodružství. Zatím je zde pouze pár příloh k Zámku za propastí.



Změny v DrD 1.6

oproti verzi 1.5, týkající se roleplayingu







Copyright © Wulf
poslední aktualizace obsahu: 31.08.2005