Ponořují se do fantastických světů, obdivují neohroženost, sílu a nápady hlavních hrdinů,
prožívají s nimi úžasná dobrodružství, nechávají se unášet dojemnými příběhy. Často si
přitom představují, že těmi hlavními hrdiny jsou oni sami, že to právě oni teď prožívají
ten krásný příběh, že to oni jsou tak silní a bystří.
Co je to archetyp? Když se řekne válečník, každý si pod tím slovem představíme někoho
jiného. Někdo barbara Conana, druhý středověkého rytíře, třetí vikinga se sekerou.
Ale všichni tito budou mít pár věcích společných - budou bojovat chladnými zbraněmi,
budou silní a odolní. Žádný z nich nebude umět kouzlit a nebudou se živit vybíráním
kapes na tržištích.
A věci se zase daly do pohybu. Tou dobou už nebyl z "původního" týmu téměř nikdo aktivní,
a kdo byl, ten už měl svou práci odvedenou a nechtěl o DrD+ ani slyšet. Na druhou stranu
tu bylo hodně nových lidí - kteří se však už na hraní RPG dívali trochu jinak. Ne tak
matfyzácky, pravidlově, ale zajímala je daleko víc atmosféra hry, její vedení a vůbec
takové to, co dělá hru hrou - a ne pouze pravidla.
Všechny dveře byly zamčené, rozhlédl se tedy, čím by je vyrazil. Sebral ze zdi hasící
přístroj, přistoupil ke dveřím, napřáhl se… a v zámku zarachotil klíč, dveře se otevřely,
a tam stojí babča… a zírá na obrovské chlapisko, co se proti ní napřahuje těžkým hasičákem.
"Eeee?"
"Ehmm… HOŘÍÍÍ!" zařval Stín a vtrhnul dovnitř.
Tady budou bývat dobrodružství.
Zatím je zde pouze pár příloh k Zámku za propastí.
oproti verzi 1.5, týkající se roleplayingu
|