| TAG |
Parametry |
Význam |
| POPIS |
|
Zobrazí blok textu |
| CHOICE |
|
vygeneruje odkaz pro výběr pokračování ve
hře |
| text |
popis odkazu |
| soubor |
jméno souboru otevřeného při výběru možnosti |
| OTOC |
soubor |
vygeneruje odkaz 'Pokračování¨...' otevírající soubor |
| UPRAV |
|
upraví některou ze statistik postavy |
| co |
upravovaná vlastnost (STESTI, STAMINA, UMENI_BOJE) |
| okolik |
hodnota o kterou se vlastnost upraví (+/- číslo) |
| PROMENA |
|
definuje proměnou |
| jmeno |
jméno proměnné |
| hodnota |
hodnota proměnné (vše je uchováváno jako text) |
| ZVUK |
soubor |
otevře a přehraje zvukový soubor (WAV) |
| PREDMET |
jmeno |
vytvoří předmět s tímto jménem |
| SMAZPREDMET |
jmeno |
smaže předmět s tímto jménem |
| POTVORA |
|
vytvoří potvoru a otevře okno se soubojem |
| jmeno |
jméno potvory |
| stamina |
stamina (počet životů) potvory |
| umeni_boje |
umění boje (síla) potovry |
| predmet |
po zabití potvory hráč obdrží tento předmět (nepovinné) |
| JEPROMENA |
|
zpracuje blok kódu při existenci / neexistenci
proměnné |
| jmeno |
jméno kontrolované proměnná |
| hodnota |
hodnota kterou má proměnný mít |
| not |
ANO/NE ... negování podmínky |
| JEPREDMET |
|
zpracuje blok kódu při existenci / neexistenci předmětu |
| jmeno |
jméno předmětu |
| not |
ANO/NE ... negování podmínky |
| JEHODNOTAVETSI |
|
zpracuje blok kódu při hodnotě
některé z vlastností postavy
větší / měnší než podmínková hodnota |
| co |
testovaná vlastnost (STESTI, STAMINA, UMENI_BOJE) |
| nezkolik |
porovnávací hodnota |
| not |
ANO/NE ... negování podmínky |