Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz



[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]

10.5. 2002BelcarnenPetice proti názvu Dvě Věže - začíná to být vážnější, nenechme to tak být …
Petice proti názvu Dvě Věže - začíná to být vážnější, nenechme to tak být …

V tomto článku jsem informoval, že se objevila petice proti pojmenování druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů "kontroverzním" názvem Dvě Věže. Důvodem je, že toto jméno "jasně ukazuje na události 11. září v New Yorku" a tvůrci filmů "se snaží vydělat na tragédii". Zní to jako hloupý vtip. Okamžitě se sice objevila "protipetice" (http://www.petitiononline.com/trutower/), ale ta by nemusela stačit. Nechci se nijak dotknout mentality lidí ve Spojených Státech, ale tady by se to stát nemohlo. Někdo to všechno bere zatraceně vážně…

IMDB (Mezinárodní filmová databáze) a MSNBC (velký zpravodajský portál) společně informovali o probíhající petici i o tom, že má již více než 1200 podpisů. Jednoduše na ni tím připoutali větší pozornost než je zdrávo. Teď už stačí jen jediné - aby se celé "aféry" chytila v nějakém pořadu na Americké televizi dostatečně oblíbená osobnost a použila to pro vlastní zviditelnění. Několik hlášek o "ubohých obětech využitých k větším ziskům filmového průmyslu" a fakta typu "kniha se tak jmenovala již před padesáti lety" se ztratí v rozzuřeném řevu zfanatizovaného davu. Možná trochu katastrofický scénář, ale v tomhle směru si o USA nedělám žádné iluze. Média (obzvláště televize) jim v podstatě vládnou (ne že by to tady nezačínalo být stejné). A kanály jako CNN mají v manipulaci s lidmi (resp. uveřejňování faktů tím správným způsobem pro požadovaný efekt) dostatečnou praxi.

Koho zajímá, že téměř 80% záznamů pod peticí je označeno za "bezvýznamné falešné podpisy" a dalších 20% budou především fanoušci filmů (soudě podle komentářů) poukazující na stupiditu celé petice. Dva výše uvedené weby očividně ne. TheOneRing.Net vyzývá fanoušky, aby na maily obou dvou médií poslali vysvětlující mail a informovali je, že nemají "tak úplně v pořádku fakta". To by mohlo pomoct. Každopádně prevence je taky fajn věc …

Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jméno a příjmení: ………………… E-mail: ………………………
Komentář: ………………………………………………………………


Stačí přidat komentář ve znění "Souhlasím s výše uvedeným textem", vaším jménem, příjmením a mailem (+ případně nějakým vlastním textem). Pokud nechcete mít údaje o jméně a příjmení uvedeny zde veřejně, je možné poslat doplněný text na mail petice@jcsoft.cz.
Ze všech záznamů sestavím zhruba za měsíc jeden (doufám pořádně dlouhý) seznam a zašlu jej jako symbolickou podporu kolegům z TheOneRing.Net.

Třeba je to úplně zbytečné a žádný katastrofický scénář se neodehraje. Ale kdyby přeci jen něco začalo, ať je k dispozici pár tisíc (v podobné aktivitě totiž rozhodně nebudeme sami) "podpisů". Já osobně chci jít do kina na Dvě Věže, ne na Gandalf strikes back či Orthank under siege.
[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Pokud se Vám tento článek líbil, můžete pomocí systému I Like Q přispět drobnou částkou pro autora či případně překladatele.
Přispět Q (100 Q = 1 Kč)

sDNcsu, přidáno 27.11.2023 1:47:32
Black JC, Van Rechem C, Whetstine JR priligy dapoxetine 30mg
bcgroi, přidáno 28.10. 2009 16:55:43
ježiš to jsou kecy
PCcat, přidáno 11.10. 2002 20:04:11
Vypada to ze vsichni v CR sou na Amiky nas...ý :o)) Vypada to ze vsichni v CR sou na Amiky nas...ý :o)) Vypada to ze vsichni v CR sou na Amiky nas...ý :o))
SONCA, přidáno 8.10. 2002 10:22:49
co si ti pip myslej? kdyby jim zabili prezidenta tak se nikdo nemuze jmenovat george? tak at si na.....!!!!!!!!!!!!
RedBarDragon, přidáno 2.10. 2002 9:02:42
Nazev filmu nemá s loňským zířím nic společného!!!
Eleanor, přidáno 12.9. 2002 19:22:46
Ti amíci jsou naprostí matláci!Kdyby to všechno viděl Tolkien,tak by se obracel v hrobě!Co si ti hamburgrožrouti vůbec myslí?!Že každý jen čeká,jak by na nich mohl vydělat?!Že se z Ameriky všichni posadí na bobek a budou dělat kejkle,jaký si zamanou?!Kniha se jmenuje The Two Towers-Dvě věže.Myslí se tím Orthank a Barad-dur a oni v tom zas hledají všelijaký vši.Nebo si jako myslí,že na nás ve filmu bude Saruman koukat z jednoho Dvojčete a Sauron z druhého?!V tom případě jsou opravdu paranoidní a příliš hrdí na svůj až přehnaně vlastenecký národ!Už mě opravdu štvou!Ať žijou Dvě věže!
Poisynka, přidáno 11.9. 2002 10:44:58
Název by měl zůstat i vzhledem k událostem loňského září!!!!!!
Pavel Rosenbach, přidáno 3.9. 2002 9:04:32
Možná, kdyby Amíci věděli, že v knize není nic o teroristech ani o Boingu 747 a už vůbec ne o "jejich" New Yorku, tak by jim došlo, jak moc velci blbci to jsou. Pravda byvá ale někdy krutá :)
Frodinka, přidáno 24.7. 2002 21:21:00
Dvě věže už to bylo pojmenováno před tim, než se stala ta nehoda. Tak ať nějaký sráši nemaj moc kešůůů
PCcat, přidáno 8.7. 2002 19:57:15
A to je divný že třeba Pearl Harbor jim nevadí, ikdyž tam taky zahynula spousta lidí.Ale protože to vymysleli ten název Amici tak je to vpořádku.
Ifka, přidáno 25.6. 2002 21:57:34
To co se stalo 11.září je fakt moc smutný,ale to s tím přejmenováním snad nemyslí vážně!Pochybuju,že pan Tolkien měl namysli newyorkská Dvojčata!Takže souhlasím s výše uvedeným textem.Ivča Vránková
Sid, přidáno 22.6. 2002 18:43:00
Jasně, a co takhle přejmenovat i Návrat krále. Tento titul je jasným útokem z pera anglického intelektuála na americkou demokracii. Určitě volá po opětném znovuovládnutí svobodných demokratických států Angličany. To je přece jasný!
Omegis, přidáno 18.6. 2002 14:04:49
Co na tom amici maj mne jejich napady nezajimaj a jestliže to Tolkijen pojmenoval takhle¨tak to tak muci zustat
Honza Adamek, přidáno 18.6. 2002 13:58:13
Až je nazev takovej jakej je
Lalaith, přidáno 16.6. 2002 15:29:05
Jasně že chci aby se to jmenovalo Dvě věže a myslim že kdyby se tohodle Tolkien dožil asi by se odstřelil rovnou.... :o)
Lucie Heidrová, přidáno 7.6. 2002 16:33:35
souhlasím s níže uvedeným textem.

Veronika Pedacková, přidáno 7.6. 2002 16:20:48
Nazev musí zustat takovej jakej je
Petra Uhrová, přidáno 7.6. 2002 16:19:14
Až ti hajzli jen zkusí ten nazev zmněnit a ja je nakopu do pr...e cha cha cha
Libuše Trojančiková, přidáno 7.6. 2002 16:09:19
CHci jit se svými dětmi ma film Dvě věže a ne na buchví co
Tytylka, přidáno 6.6. 2002 19:32:07
Myslím že by nebylo správné měnit název, který vychází knížky a je z doby dávno před loňskou tragédií.
Stanislava Tydlačková

JOSHUA, přidáno 5.6. 2002 17:15:10
druhý díl pána prstenů se prostě nemůže jmenovat jinak než dvě věže, a stejně název tohoto díla vznikl daleko dříve než se stalo ono neštěstí z 11.9.2001, proto souhlasím s výše uvedeným textem. Vladimír "josh" Jaša satan.clouse@post.cz
wolverinex, přidáno 3.6. 2002 16:18:48
Nevim proc jim vadi nazev druheho dilu PP, podle mne jim nic nezavdalo, aby si mysleli, ze toma nejakou souvislost s tim utokem na to centrum. To by taky mohli rict, ze kdyz to pan tolkien psal, uz o tom musel vedet, ze tam ti teroristi zautoci, coz je blbost, takze si myslim, ze by to meli nechat tak jak to je.
Elf, přidáno 30.5. 2002 17:54:37
Jestli to ti blbci(Američani) přejmenujou, tak jim přeju další zhozenou budovu!
PCcat, přidáno 28.5. 2002 18:11:15
Jestli se udilej naky ceny za nejvetsi kravinu tak ji ten, kdo tohle vymyslel na 100% dostane!!!!!!Taky si, Lukasku, myslim, ze toamici krapet prepiskli! Uz me stvou!!!
A_:r_:w_.e_.n, přidáno 27.5. 2002 21:27:54
Souhlasím s výše uvedeným textem a doufám, že se lidi zpamatujou, a že se to bude pořád jmenovat DVĚ VĚŽE!!!
michal, přidáno 27.5. 2002 15:42:12
souhlasím s tímto textem. Lidská blbost nezná hranic a ty co nejsou ještě nakaženi musejí proti tobu bojovat.
Lukášek, přidáno 27.5. 2002 14:39:41
Souhlasím s výše uvedeným textem. Američani prostě už nevědi, co by dělali a čím by hlavně na sebe upozorňovali. Měli by si uvědomit, že na světě nebudou rozhodovat jenom oni a že se svět nebude točit jen kolem nich.
Lukášek, přidáno 27.5. 2002 14:39:38
Souhlasím s výše uvedeným textem. Američani prostě už nevědi, co by dělali a čím by hlavně na sebe upozorňovali. Měli by si uvědomit, že na světě nebudou rozhodovat jenom oni a že se svět nebude točit jen kolem nich.
Smeagol, přidáno 27.5. 2002 12:29:30
V každem připade souhlasim s víše uvedeným textem.Amerykáni nevyjo co mluvijo.
Adam Martinec, přidáno 26.5. 2002 21:23:04
Souhlasím s výše uvedeným textem.
A doufám, že amíci dostanou rozum.

Bart, přidáno 24.5. 2002 20:44:51
Souhlasim s výše uvedeným textem.
Petra a spol, přidáno 24.5. 2002 10:49:58
Abi byl nazev takovej jakej je a nebyl jiny jsov tito lide :Opava:Kolofikovo nabrezi:šo1,šo2,šo3,el1,el2,el3,m1,m2,m3,m4.

bebe, přidáno 24.5. 2002 8:31:25
len tak dalej
Carmen, přidáno 24.5. 2002 7:28:06
souhlasím s výše uvedeným textem.
Kdyby se to jmenovalo obed s Al-kaidou,to bych mozna pochopila,Ale tohle je kus historie napsanej pred 50lety.Navíc jsou to dvě věže Dokonale vymyšleného světa ještě dokonalejším spisovatelem.TAK O CO TU JDE?!Uz nevi jak na sebe upozornit!

Petros, přidáno 23.5. 2002 23:34:28
Souhlasím s výše uvedeným textem a podotýkám, že takový nápad se může zrodit pouze v chorém americké mozku.
Dvě věže jsou Dvě věže a přes to nejede vlak.

SONCA, přidáno 23.5. 2002 12:44:20
JASNE ZE CHCI DVE VEZE A NE DVA MRAKODRAPY. SNAD SI AMERICANE NEMYSLI ZE BUDOU ROZHODOVAT O VSEM!!!!!!!!!
Michal Kršik, přidáno 23.5. 2002 10:48:41
Až dou amici někam
Lucie Heidrová, přidáno 23.5. 2002 10:43:03
souhlacim z níze uvedením clankem
Tomaš Trojančik, přidáno 23.5. 2002 10:39:21
Az se jen opovazi to mnenit a ja jako ze se Tomas jmenuju jim neco udelam
Lili, přidáno 23.5. 2002 10:35:49
CHcu jit do kina na Dvě vete a ne na buhví co
Petra, přidáno 23.5. 2002 10:31:12
Už sem jednou říkala že ten nažev má zustat takovej jakej ne a neserte me mladí :-)
Veronika Pedacková, přidáno 23.5. 2002 10:22:55
Dve Veze musi yustat!!!!!!!!!!!!!!!!
ZY, přidáno 23.5. 2002 8:38:25
Kterýho vola mohla napadnout taková kravina? Ty lidi snad vůbec netuší vo čem Pán Prstenů je!

A ještě něco: neví někdo, jakej e-mail mají autoři filmu (režisér a spol.)? Asi se to dá yjistit i jinak, ale zrovna nemám čas - napište mi to prosím...

Elent Ári, přidáno 22.5. 2002 20:46:55
Také souhlasím s výše uvedeným textem. Proč to chtěj měnit, když se děj celýho dílu točí okolo těhle dvou věží? Stejně to bude už rok a něco až to přijde do kin v USA a tak ať se přispůsobí ostatním zemím. A pro informaci měnim e-mail na Neia@seznam.cz
Zaklinac, přidáno 22.5. 2002 12:25:11
Souhlasim s antipetici.Dve veze vzdy zustanou Dvema vezama a to nezmeni ani narod jehoz historie (mimo indianu ti jsou opravdu v Americe domaci) zacina rokem 1492. V Evrope jsou mnohem starsi narody a kultury ,a nejsou tak vztahovacne jako "Velka Demokracie" nekde za morem. Navic dilo J.R.R.Tolkiena by mohlo patrit alespon k anglickemu kulturnimu dedictvi a do toho nemaji Americani co kecat.

Martin Andresic ,OTZ.Drake@seznam.cz

Stanik, přidáno 22.5. 2002 9:34:30
PODPORUJI ANTIPETICI !!!!!!!!!

STANISLAV BEČKA SBecka@ceznam.cz

Stanik, přidáno 22.5. 2002 9:29:28
JE TO FAKT BLBOST PREJMENOVAT SUPER FILM A SUPER KNIHU. ALE NA DRUHU STRANU U NAS NEZEMRELO 6000 LIDÍ. ALE S ANTIPETICI NAPROSTO SOUHLASÍM . AMERIKÁNI SI TOTIŽ VŠECHNO VZTAHUJOU NA SEBE. ZDAREC
Zaklinac, přidáno 22.5. 2002 6:20:10
Co to chcou udelat me snad klame zrak ja se z toho picnu. Oni se snazi prejmenovat Dve Veze???? To snad ne. Takze americka touha ohromit svet je temer na vrcholu.
Vojtech Dobes, přidáno 21.5. 2002 21:28:51
souhlasim s vyse uvedenym textem

komentar je asi zbytecny...

varda, přidáno 21.5. 2002 20:42:54
trošku těm amíkům šplouchá na maják
PCcat, přidáno 21.5. 2002 20:38:46
CatPussy@seznam.cz, neboli Káťa
PCcat, přidáno 21.5. 2002 20:36:27
Samoooo ze nechcem toto prejmenovat!!!!!!!!!!!!!!!!Koho to kua napadlo???
Gato, přidáno 21.5. 2002 15:24:41
HE? to je naprosta blbost!!!! Lepsi vymysl bych nevymyslela...!
Janak, přidáno 21.5. 2002 11:27:49
Petro, ale jestli mu budes psat, nech si ten dopis nejdriv zkontrolovat:-)!
Petra, přidáno 21.5. 2002 10:47:04
Dejte mi adresu od toho kretena co to vimyslel ze se ten nazev na mněnit a ja si to s nim viřídím. :-)
Analiz, přidáno 21.5. 2002 9:12:23
Nevím o co jde!! Tolkien napsal své dílo už dávno a i když jsou události z 11. září strašné, nemusíme se kvůli nim posrat.
Honza "Randir" Wirnitzer, přidáno 20.5. 2002 22:41:43
Souhlasím s výše uvedeným textem. Prstenové přízraky na vás, hysterici.

V žádném případě nechci znevažovat tragédii 11. září. Jen nechápu, jak může někomu vadit, že se film (podle knihy zcela logicky) jmenuje Dvě věže, a nevšimne si toho, že se točí snímky jako Pearl Harbor nebo Titanic (kde je zobrazena tragédie i ve filmu samém). Nevymyslel tu petici nějakej zažranej fanda Harryho Potěra, frustrovanej úspěchem Pána Prstenů?
Ne, vážně - je mi z toho smutno. Smutno z toho, jak se lidi nechaj jako stádo zblbnout a slepě jdou, kam je kaubojové vedou. Kolik signatářů té petice ví, že film je natočený podle půl století staré knihy? A kolik ostatních Američanů to ví a nenechá se strhnout vzniklou mediální kampaní?

Cvachtos, přidáno 20.5. 2002 16:20:59
Já se samozřejmě přikláním k ostatním a chci jít rovněž na DVĚ VĚŽE.Lidé tuhle skvělou knihu četli mnohem dříve než byl na světě nějaký Usáma bin Ládin a(i když velmi lituji toho co se stalo v Americe)nevidím žádný rozumný důvod, proč by se film neměl jmenovat podle knižní předlohy.
Zombii , přidáno 20.5. 2002 14:57:42
Samozrejme souhlasim s touto antipetici! Preci se film, ktery byl natocen drive nez bylo 11. 9. 2001, nebude kvuli nejakym Amikum pojmenovan jinak. Vzdyt jiny nazev by se k tomu nehodil. Navic lidi, kteri se pujdou nejprve podivat na film a pak teprve pak si budou chtit precist knihu, by jiny nazev zmatl a mohlo by se stat, ze si nakonec pujci ci koupi jinou knihu nez jsou Dve veze. .... Americani stydte se! Nechte vse jak je a nic nepripodobnujte k te udalosti, ktera se stala onoho jiz zminovaneho 11. 9. Vzdyt Tolkien nemohl tusit, ze se neco takoveho stane, nechte mu jeho nazev!

Jana Kosikova, Jane.Zombii.Trioka@seznam.cz

Bětka Brezarová, přidáno 20.5. 2002 11:25:37
Rozhodně souhlasím s výše uvedeným textem.
Bětka

Tonín, přidáno 20.5. 2002 8:50:57
Ti Amíci už nevědí jak by tu tragédii(Nechť zesnuké oběti odpočívají v pokoji a upřímnou soustrast všem pozůstalým.)více nafoukli.Nechápu jak to můžou spojovat s tou tragedií, když je název pevně dán autorem už skoro po pět desetiletí.
Souhlasím s výše uvedeným textem a chci jít na DVĚ VĚŽE a ne vidět na letácích a jiných upoutávkách jiný zpatlaný název.

Jméno:Antonín novák
E-mail:NovákAnt@seznam.cz

Máša, přidáno 20.5. 2002 8:20:21
Američani už prostě nevědí,jak přivolat pozornost...NEMAJi právo měnit název knihy-vymyslel to autor,tak at'' si trhnou!
Markéta, přidáno 19.5. 2002 18:02:26
SOUHLASÍM S VÝŠE UVEDENÝM TEXTEM.Vůbec nechápu jak taková hloupost může vzniknout!!!Kniha s názvam "DVĚ VĚŽE" byla vydána už mnoho let před teroristickým útokem!!!Tak nechápu o co jim jde!!
Dancule, přidáno 19.5. 2002 13:23:08
Souhlasím s výše uvedeným textem.Jasne ze souhlasim.Jen pouha shoda náhod.To s tim nemá přeci co dělat.!!
Dancule, přidáno 19.5. 2002 13:17:30
Souhlasím s výše uvedeným textem.Jasně že souhlasim,taková blbost se jen tak nekde nevidí.Je videt ze o tom američani nemaj ani páru....To s tim nema co delat!!!!!!!
Helcza, přidáno 19.5. 2002 12:42:43
Souhlasím s výše uvedeným textem.

Přestože jsem dvě věže nečetla, zdá se mi že si autoři petice dělá srandu, nebo to nemjí v hlavě v pořádku. Už jen jako laik-nečtenář si myslím že spojovat název knihy s terorismem, je samo o sobě fantasmagorie, a co vůbec mají Two tovers společného s Twin tovers? Doufám že nebude někdo chtít přejmenovávat samotné dílo JRR Tolkiena a do knihkupectví a k nám domů vtrhnou cenzoři, kteří vytrhnou, vyřeřou, nebo zabarví vše co se nazývá Two tovers. A propo nejsou to právě američané kteří nechtějí nechat zvítězit terorismus nad svobodou? Nechtěli náhodou postavit WTC znova? A jak se budou jmenovat? The very similar buildings(velmi podobné stavby), jen ať se to nepodobá názvu Two tovers, a aby se se neměli teroristé kam strefovat postaví kolem nich velký skleněný neprůletný plot....to jsem se odvázala ale chci ještě dodat, že pokud půjdeme do kina ne na Two tovers, ale na něco jiného tak Usama zvítězil. Ale jak doufám, američané jsou pořád rozumní lidé jako my.

helcza@seznam.cz

Washek Jerabek, přidáno 18.5. 2002 18:07:21
Souhlasím s výše uvedeným textem....Amici hlupaci uz nevi co by!!!
Seddy, přidáno 18.5. 2002 17:20:30
Jasně,a Sauron je Osama bin Laden. A prsteny jsou ve skutečnosti terrorist rings.
Daniel Medvíď, přidáno 18.5. 2002 8:27:41
SOUHLASÍM s výše uvedeným textem.Dofám že ten film UVIDÍM!!!!!!!!!
Mary, přidáno 18.5. 2002 7:06:25
Souhlasim s vyse uvedenym textem. Marie Baladova, marybaladova@yahoo.com

Opravdu nechapu uvazovani Americanu, celou tu tragedii berou prilis vazne. Ano je to vazne, ale takhle to prehanet? To si jako mysli ze Tolkien svoji knihu schvalne pojmenoval Dve Veze, protoze vedel, ze 11. zari 2001 spadnou Twins v New Yorku? Kniha se tak jmenuje a film taky a hotovo.


Poros, přidáno 17.5. 2002 22:30:44
Co na to říct??? Snad jen: SOUHLASÍM S VÝŠE UVEDENÝM TEXTEM. Jo a taky že se bude muset rozšířit Bohnické sanatorium nebo se tam všichni ti Američani nevejdou.

poros@email.cz

Ziziky, přidáno 17.5. 2002 19:10:26
to se snad zbláznily, to je jako zakázat válku klonů kvůli naklonovanýmu teleti. Kam ten svět spěje.....
Eversmile, přidáno 17.5. 2002 19:07:33
Grr. Jak o TOHLE může někdo usilovat?!!
Silmeriel, přidáno 17.5. 2002 18:47:56
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Zuzana Michálková, zuzana_michalkova@seznam.cz

Lili , přidáno 17.5. 2002 16:23:22
Dvě věže a mrakodrapy jsou dvě ruzne věci a nemaj pravo to mněnit.
Petra, přidáno 17.5. 2002 16:21:16
Mechcu nechcu nechcu mněnit nazev libi se mi takovej jakej je a ti co se jim to nelíbí až si trhnou nohou a jdou někam (do PRD...)
Čarda, přidáno 17.5. 2002 14:05:50
Souhlasím s výše uvedeným textem. Hana Jaroňová, hana.j@email.cz

Ti Američani sou fakt prdlí.

Marian Belak, přidáno 17.5. 2002 13:34:51
Suhlasim s vyssie uvedenym textom.
Martin, přidáno 16.5. 2002 22:57:34
Souhlasim s výše uvedeným textem.

Kdo by nesouhlasil? Víte, taková je mentalita Američanů, rádi se živí svou minulostí. Na 11. září se bude v USA denně vzpomínat ještě 500 let. Co bychom ostatně čekali od země, kde už ve školce děti začínají svůj den přísahou na vlajku svého státu?

Nebojím se, myslím, že autoři LOTRa to mají už stejně všechno koupené a zajištěné předem, jedou v tom takový prašule, že stačí zaplatit i právníky, kdyby nějakej blázen chtěl snad žalovat to, že někdo použije jediný možný název druhého dílu. To by pak třeba ještě mohli zakázat Tolkienovo dílo, že propagoval Usamu, ještě dřív, než jaká Al-kajdá byla, ne?

Své jméno na netu zveřejňovat nehodlám, mail kvůli spamu také ne, aspoň touto cestou vyjadřuji solidaritu se všemi, kdo ještě přemýšlí ;o)
Díky ;)))))
m.

Umbar, přidáno 16.5. 2002 21:22:43
Plně souhlasim!!! Je jasné, že to co se stalo 11.září je strašné... Ale Američani teď nemyslí na nic jiného, mají toho plnou kebuli!....Tolkien pojmenoval svoji knihu The Two Towers a já nevidim důvod, proč by se to mělo měnit. Vůbec nechce "vydělávat na utrpení a mrtvolách". a kdyby ano,co potom dělá většina amerických filmů, když ne právě tohle? Barbora Roskovcová, roskovcova@centrum.cz
Mean_Angel, přidáno 16.5. 2002 21:22:11
Bezvýhradně souhlasím a podporuji výše uvedený text. Je samozřejmě naprosto paranoidní výmysl hysterických médií spojovat název fantasy díla s událostmi z 11.9. 2001, a myslím, že mistr Tolkien by se z toho musel obracet v hrobě. Mimochodem, co kdybychom tady u nás v Brně zbořili věže zvonice u Petrova, aby si to nějaký nafoukaný a především nezasvěcený Američan náhodou nebral osobně ?
Tom " Mean_Angel" Lády, Brno

Ondra, přidáno 16.5. 2002 19:49:06
Souhlasím s výše uvedeným textem. Co se tyce dalsiho komentare: a) vse jiz bylo receno b) je nepoblikovatelny
Ondřej Chyška, ochyska@centrum.cz

Finrod Felagund, přidáno 16.5. 2002 19:27:32
Souhlasím s výše uvedeným textem.Nechápu co si o sobě myslí. Jsou ještě na větvi z 11. září a vůbec neberou ohledy na skutečný název knihy, podle které je ten film natočen.

Premysl Blahut, přidáno 16.5. 2002 18:54:52
Souhlasím s výše uvedeným textem,a to stoprcentně.Americe se říká,smícháný hrnec lidí všech národností a ras.To se tam sešla teda pěkná sebranka.
Milda, přidáno 16.5. 2002 16:27:31
S tim se neda jinak nez souhlasit. Amici se o5 ukazali. Kdyby to cetli (jakoze 99% amiku co to podepsali to urcite necetlo protoze jen cumijou na TV a zerou u toho jejich hnusny hambace) tak by SNAD pochopili o co jde. Tak mi pripada, ze Amerika uz neni "zeme svobody" ale "zeme kretenu".
Chudak p. Tolkien. Jeste ze ten se toho aspon nedockal.
BTW kdyz ted nekdo bude psat knihu, ktera se cirou nahodou bud jmenovat nejak podobne, tak to predpokladam asi nebude moci vyjit ze ? Nerika se tomu cenzura ? Jak je ta Amerika svobodna !

lilian, přidáno 16.5. 2002 15:36:52
Připadá mi, že si z nas pouze dělá někdo srandu. Přece se té posrané americe nebude podřizovat celý svět. Nesnášim je za jejich nadutost. Teroristický útok na jejich milovaná Dvojčata je sice velmi tragická událost, ale zajímalo by mě, jak dlouho budou ještě ostatní státy obtěžovat svým až nacionalistickým uvažováním. Tolkien určitě totiž předvídal budoucnost a schválně dal druhému dílu Pána Prstenů název Dvě věže, aby se jim vysmíval, to určitě! Ať se konečně ti nafoukanci probudí a uvědomí si, že se všechno netočí jen kolem nich!!!
Elwenna, přidáno 16.5. 2002 15:31:20

Bellatrix, přidáno 16.5. 2002 11:40:58
U lidí, kteří jsou schopní po událostech loňského září pomalovat svého koně v barvách americké vlajky, mě tohle vůbec nepřekvapuje. Jsou tak strašně hrdí, a přitom vlastně nemají na co. Nesnáším to jejich pokritectví, projevující se nesmyslnými zákony o sexuálním harašení, o povinnosti škol přijmout určité procento černošských žáků, o nutnosti mít lahev s pivem na veřejnosti v papírovém pytlíku (protože jinak je to přece propagace alkoholu!) To není jenom jiný kraj - jiný mrav. Ty lidi by byli myslím celkem normální, a v jádru taky jsou, ale ta celá společnost je tak nějak zvrácená, takže ze svých lidí dělají omezence a ještě jim vtloukají do hlavy, že oni jsou něco extra, protože jsou AMERIČANI. Jsou to chudáci a zaslouží si politování, protože za to vlastně ani nemůžou. A to myslím upřímně.
Martin Velc, přidáno 16.5. 2002 9:36:17
Amíci sou namyšlený ignoranti, nemam je rád a jestli ten film vážně přejmenujou, tak by jim měl někdo otevřít hlavy a kouknout se co v nich vlastně maj protože mozek to rozhodně nebude. No možná ňákej hodně malej, aby jim umožnil aspoň se pohybovat (v omezený míře) a čučet na ty jejich zprávy, který uctívaj víc než Boha (a to sou to fakt krutý křesťani).
Paní Prstenů, přidáno 15.5. 2002 21:27:21
Cely je to postaveny na hlavu!Co si ty Amaričani jetě nevymyslej?!
Pani Prstenu, přidáno 15.5. 2002 20:38:34
je to blbost!!
Milan Krsek, přidáno 15.5. 2002 20:01:13
Souhlasím s výše uvedeným textem. Událostí které se staly jsou tragické a není možné na ně zapomenout, ale měnit název jakéhokoli díla jenom proto, že je zde může pro některé vzniknout určitá podobnost mi připadá poněkud přehnané. Kdokoliv si toto dílo přečetl musí chápar ten rozdíl!
Regina, přidáno 15.5. 2002 19:33:18
Souhlasím s výše uvedeným textem. Navíc se mi zdá, že Američané jsou poněkud vztahovační, co se týče čehokoliv, co má dvě věže. Naprosto šílený.
Regina

Eldi, přidáno 15.5. 2002 19:12:34
Souhlasim s výše uvedeným textem!
Nekteří lidé jsou holt ...!

cortin@, přidáno 15.5. 2002 18:52:21
souhlasím s výše uvedeným textem Martina Šiklová,Cortina.Martina@seznam.cz
cortin@, přidáno 15.5. 2002 18:46:46
jistě že souhlasím s víše uvedeným textem,ty amíci si snad myslí že Tolkien věděl že se někdo někdo vybourá na jejich W.T.C.:-(!!!!!!!!!!!!!
Forochel, přidáno 15.5. 2002 15:29:07
Souhlasím s výše uvedeným textem.Tereza Nádějová.Forochel@seznam.cz
Je blbost a zároveň zesměšnění díla J.R.R.Tolkiena měnit název fenoménu, kterým žijí miliony lidí a který zůstal přes půl století nezměněn.Díky všem, kdo se k tomuto problému vyjádřili.

Aiene, přidáno 15.5. 2002 14:41:41
ROZHODNĚ souhlasím s výše uvedeným textem.
Kateřina Brůnová, aiene@post.cz

Je pitomost, že se to snažej přejmenovat...

YANNA, přidáno 15.5. 2002 14:33:16
SOUHLASIM S VYSE UVEDENYM TEXTEM!!!
Fineas, přidáno 15.5. 2002 14:17:32
Souhlasím s výše uvedeným textem. Amíci, PROBUĎTE SE! FANOUŠCI PÁNA PRSTENŮ, SPOJTE SE!
Ruby, přidáno 15.5. 2002 14:10:28
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Lenka Lionová Rubinek@quick.cz
Je to smutné, že tihle hlupáčci shazují celý národ. Všichni amíci nejsou takoví, ale když se nejvíc projevují právě tihle... :o/

Súlwen, přidáno 15.5. 2002 13:51:24
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Četla jsem knihu Dvě věže a předpokládám, že film natočený podle této knihy ponese také její název.

Zdeňka Veselá, zdenka.v@email.cz


Co naděláme s tímhletím Pánem? Líbí se ti? Tak mu přej. Nelíbí? Tak nadávej. (J.R.R. Tolkien)

Dáin, přidáno 15.5. 2002 11:01:42
... začne to přejmenováním filmu, a pro příště budou chtít, aby se i znovu vydávané knihy přejmenovaly!
Nakonec nám všem pošlou domů výkoný výbor, který nám přelepí název na již dříve zakoupených knihách! :-D

jakub, přidáno 15.5. 2002 10:54:00
cely je to nesmysl ale nazev by urcite mel zustat 2 veze
lantern, přidáno 15.5. 2002 10:36:44
Jasne,že souhlasím s uvedeným textem. Je to pěkná kravina co si ti Američani zas vymysleli..větší blbost jsem snad neslyšela. Strašně moc chci jít do kina na Dvě věže. Chudák Tolkien se musí obracet v hrobě, když vidí co se děje...
Toruviel, přidáno 15.5. 2002 10:07:35

Aleš Haladej, přidáno 15.5. 2002 9:36:42
Souhlasím s výše uvedeným textem. Kdo tu petici proboha vymyslel. Až se mi dostane pod ruky, tak ...
gontar, přidáno 15.5. 2002 9:17:17
Souhlasím s výše uvedeným textem.

Morrigan, přidáno 15.5. 2002 8:59:15
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Jak už tady někdo zmínil, aby Amíci věděli, že název skutečně s 11.9. nijak nesouvisí, to by tu knihu museli PŘEČÍST (taková fuška, víte, jak je dlouhá?? no jo, vy to vlastně víte.. :-)) a muselo by je taky zajímat i něco jiného než jen to, co se jich přímo týká.. a myslet na ostatní? Ale prosímvás, proč by to dělali? :-((
Lenka Rožnovská, morrigan@post.cz

Dáin, přidáno 15.5. 2002 8:38:04
Souhlasím s uvedeným textem
I já chci jít do kina na DVĚ VĚŽE a ne nějaké Mezivěží, nebo jinou podobnou americkou zkomoleninu!
Bohužel se obávám, že američané jsou ve své národní hrdosti a ješitnosti natolik omezení, že pokud někdo takovou kampaň opravdu rozpoutá, může to dopadnout všelijak! :-( Vůbec nikomu tam nedojde, že nikoliv tvůrci filmu, ale tvůrci celé nesmyslné petice jsou ti, kdo se snaží na tragédii z 11. září vybudovat vlastní popularitu.

Martin Čechman - dain.erebor@volny.cz

N.A.R., přidáno 15.5. 2002 7:52:58
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Ivana Volmutová, VolmutovaIvana@seznam.cz

Ramon_Dexter, přidáno 15.5. 2002 7:35:04
Ty američani už sou vážně paranoidní a za tou jejich katastrofou vidí úplně každýho. Takhle to odnese jeden z nejlepších filmů, jenom proto, že se zkrátka jnenuje ne zrovna podle jejich vkusu. Souhlasím s výše uvedeným textem. Do kina chci totiž jít na Dvě Věže a né nějakou zkomoleninu.
Vojto: I v Návratu krále by se něco dalo najít

Cinderella, přidáno 14.5. 2002 21:44:39
Souhlasím s výše uvedeným textem...
Přejmenovat Dvě Věže je holý nesmysl, co si ti lidi nevymyslej... Na Dve veze se strasne tesim. Kdyz se to nebude jmenovat Dve veze, tak uz to nebude poradne patrit k ty triliogii. Jako kdyby ta knizka mohla za ty Dvojcata... To prece neni mozny...
Cinderella

Markéta Zelená, přidáno 14.5. 2002 21:32:11
Souhlasím s výše uvedeným textem. K tomu se nedá moc co dodat. Myslím si, že Američani jsou v mnohém trošku podivní.
Orlinka, přidáno 14.5. 2002 20:16:15
podle mě je to pěkná blbost přejmenovat Dvě věže když už tenhle název vymyslel Tolkien.100procentně to nemá co dělat s "Dvojčaty"
Orlinka, přidáno 14.5. 2002 20:16:12
podle mě je to pěkná blbost přejmenovat Dvě věže když už tenhle název vymyslel Tolkien.100procentně to nemá co dělat s "Dvojčaty"
Kája, přidáno 14.5. 2002 20:11:13
No to snad není možný! Tohle může napadnout snad američana! Tolkien určitě věděl že dvojčata spadnou! Tak určitě proto to pojmenoval Dvě věže!No to jo! Kecy! Jak si to ti magoři můžou myslet!?S textem výše uvedeným textem plně souhlasím a bude-li potřeba ještě něco udělat tak je jasný že pomůžu!!!!!
Pani Prstenu, přidáno 14.5. 2002 20:08:31
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pám Prstenů(The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměr před padesáti lety se jmenuje Dvě věžě(The Two Towers) a tak by se měl jmenovat také film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jméno a příjmení:Kateřina Motlová
Email:dexter.bc@atlas.cz
Komentář:Naprosto souhlasim s výše uvedeným textem. Zdá se mi absurdní spojovat název knihy a události 11. září. Velmi by mě zajímalo, co by například takový Angličané vyvodili z Návratu krále...

Táňa Nejechlebová, přidáno 14.5. 2002 20:05:35
Naprosto souhlasím s výše uvedeným textem, doufám, že to těm blbečkům dojde.
Elbereth, přidáno 14.5. 2002 19:58:52
Souhlasim s vyse uvedenym textem..A nesouhlasim se vztahovacnymi.....!!!
Moje malickost, přidáno 14.5. 2002 19:44:38
Dodávám jen toliko : Američané jako vždy zveličují, a přitom vůbec nevědí, o čem je řeč. Zajímalo by mne, kolik z oněch podporujících petici trilogii Pán prstenů skutečně četlo ... Navíc, mám takový dojem, že překrucují fakta. WTC nebyly 2 věže, nýbrž 2 výškové budovy neboli mrakodrapy-a to je dle mého názoru podstatný rozdíl ! Nic z toho, co jsem napsala, nemá zhlehčovat tragické události 11. září, které mnou otřásly stejně jako s každým civilizovaným člověkem. Ale pokud dobře vím, tak film Pearl Harbor neměl podobné potíže se svým názvem. A nemyslím si, že by to pro Ameriku byla o mnoho menší tragédie!Možná to je tím, že to byla, jako většina amerických filmů, propaganda údajné americké odvahy a vlastenectví-lépe řečeno nacionalismu...


Tar-ara z Galdoru, přidáno 14.5. 2002 19:34:36
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.
Napsala jsem to na fantasyplanet.cz, napíšu to i sem (aby si někdo nemyslel, že já to nemyslim vážně!):
Při Ilúvatarovi a Valar! Nechtěj roztrhat a spálit náhodou i tu knihu, jež nese název Dvě Věže??? Popř. by mohli za každou zmínku o dvou věžích dávat pokuty, apod. Tomu idiotovi, co to vymyslel bych s největší chutí nakopala zadní část jeho těla - ne, teď nemyslím tu část, kde má zbytky mozku!!! Ten film se přece jinak ani jmenovat nemůže!!! Je to blbost a nic víc. Když jsem si poprvé přečetla v novinách onu "podobnost", srdečně jsem se zasmála - kdo by si pomyslel, že někdo zapracuje, aby se už lidé jen tak nesmáli. A jak by, pro všechny bohy, chtěli, aby se to jmenovalo???
Zuzana Minaříková, tarara@centrum.cz

Nori, přidáno 14.5. 2002 19:31:01

Souhlasím s výše uvedeným textem!!!!!!!!!!!!

Sioned, přidáno 14.5. 2002 19:30:39
To snad ani nemyslí vážně!Vůbec mě nenapadlo tyhle dvě věci spojovat!Vždyť je to nesmysl....to za chvíli můžeme s takovou zrušit nejmíň polovinu věcí na světě!!!Eva Mikulenková,S.I.O.N.E.D@seznam.cz
(BS), přidáno 14.5. 2002 19:26:19
Samozrejme ze SOUHLASIM S VYSE UVEDENYM TEXTEM.
Ty amici sou fakt tupci.

Adam Horký, j.horky@volny.cz

varda, přidáno 14.5. 2002 19:13:53
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

ufnukana.ursula@centrum.cz, kamenna.lhota@asysijd.cz
Tereza Fingerová
ps:vždycky jsem si myslela ,že to jsou tupci, ale takový to je už do očí bijící

Expert, přidáno 14.5. 2002 19:12:30
Ta jejich petice je FAKT VELKÁ BLBOST!!!!!!
Vladimír Zejda

varda, přidáno 14.5. 2002 19:10:30
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.


Janak, přidáno 14.5. 2002 19:08:54
Souhlasim s vyse uvedenym textem!!!
Opravdu me zarazi, co si v tomhle zmatenym svete Americani dokazou vymyslet!Coz nemaji nic jineho na praci??? Zrejmost toho, ze tvurci filmu nechteji participovat na zminovane udalosti, je tak velka, ze si pripadam ja sama jako blazen, ze podepisuji protipetici takovymu neuveritelnymu nesmyslu! Amici sami mnohdy prekrucuji historicke skutecnosti ve svych sebeoslavnych filmech a troufaji si brojit proti nazvu, ktery uz je tu nekolik let!
Tesim se na DVE VEZE!!!
Jana Svorcova, she-dlo@seznam.cz

Trango, přidáno 14.5. 2002 19:07:40
Me je to uplne fuk, skoda penez na takovy braky - horsi uz je snad uz jen Nemocnice na kraji mesta
Joee, přidáno 14.5. 2002 18:45:53
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Josef Burant, joeee@atlas.cz

Enderuv_stin, přidáno 14.5. 2002 17:46:08
jo, ještě samozřejmě plně SOUHLASÏM S VŸŠE UVEDENŸM TEXTEM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Radim Košařík

Enderuv_stin, přidáno 14.5. 2002 17:39:08
Bože, to je ale blbost. Ti Američani sou úplní kreténi.
Paní Prstenů, přidáno 14.5. 2002 17:31:25
Souhlasím s výše uvedeným textem!!!!!Ti meričani sou ale blbý!!!Fakt ,to nepochopim,jak chtěj PP:DV srovnát s útokem na Dvojčata??:o(((((((( ,e-mail:karybka@centrum.cz,Karolina Rybárová
L.O.T.R.girl, přidáno 14.5. 2002 15:19:43
SOUHLASÍM S VÝŠE UVEDENÝM TEXTEM! Neumim si představit, že by se to mělo jmenovat jinak, to prostě nepřipadá v úvahu! Jana Hamplová, janik.hamplik@seznam.cz
Mary, přidáno 14.5. 2002 15:04:54
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Marie Černá,namarie@atlas.cz
Jsou ti amíci normální?Oni nečetli PP nebo co?Tahle "aféra" mi přijde stupidní.(Nemám nic proti Američanům,ale jestli uvažujou nad tím,že změní název filmu,na který čeká půlka světa...)

Petra, přidáno 14.5. 2002 14:36:38
Nechcu mněnit jmeno ve druhem filnu Pana prstenu (Dve veze)ti ci to chcou zmněnit jsou cvoci
Ancalime, přidáno 14.5. 2002 13:22:32
To snad neni mozne.Jak nekdo muze byt tak natvrdly a vstahovacny?!?UURCITE SOUHLASIM S VYSE UVEDENYM TEXTEM.A stve me pristup americanu,ze si dovoli srovnavat nazev knihu a filmu s realitou-to jde maximalne u Svancenegra,ale ne u Tolkienova dila...Grrrrr
Petr "Zweistein" Prokop, přidáno 14.5. 2002 13:18:18
S textem absolutně souhlasím



Petr Prokop, zwei.stein@worldonline.cz



Celá ta akce s očeňováním lotr:tt spíš vypadá na hysterickou a trapnou reakci konkurence na úspěch prvního filmu...

Januska, přidáno 14.5. 2002 13:06:28
Chtěla bych jen podotknout, že pan Tolkien své dílo vytvořil více než před půl stoletím, před leteckými útoky na New York... Jana Grulichová, svitr@seznam.cz
Jana Grulichová, přidáno 14.5. 2002 13:02:49
Souhlasím s výše uvedeným textem.
GannJah, přidáno 14.5. 2002 10:27:10
Amíci jsou úplný negramotný ignoranti
Alchymistka, přidáno 14.5. 2002 10:26:58
Samozřejmě, že souhlasim s výše uvedeným textem! I když myslim(doufam), že to nakonec nebude tak horký;) Amíci se zase předvedli, arogantni hystrericky nacionalicticky paka.
Monika Pangerlová
pang@centrum.cz

Elanor, přidáno 14.5. 2002 10:07:37
Souhlasím s výse uvedeným textem!!!
Barbara Aksamitová, barbarka.a@seznam.cz

sallran, přidáno 14.5. 2002 9:35:04
Pár Amíků se zase zcvoklo, 11. září bylo smutný, ale nemá cenu se tím nechat nějak dál ovlivňovat. Ať žijou dvě věže. Co takhle 3. díl přejmenovat na návrat talibanu?
Luka, přidáno 14.5. 2002 9:16:44
Američani jsou až moc přecitlivělí. Ještě aby udělali z Tolkiena Nostradama
Souhlasím s textem (jinak to ani nejde)
Monika Lukešová, monika.luky@volny.cz

Zbyněk Vraštil, přidáno 14.5. 2002 8:28:53
Souhlasím s výše uvedeným textem.

Neexistující význam v Návratu krále? Tak možná v Afghánistánu nebo v Bulharsku :).

Kolik, přidáno 14.5. 2002 8:07:24
Amici sou totalni magori.Meli by jim sestrelit jeste jednu vez kdyz se jim to zda malo.Plne souhlasims puvodnim nazvem Dve veze to je fantasy ale 11. zari to bylo hard reality.
Fanaurwen, přidáno 14.5. 2002 8:01:31
Doufám, že uvedená petice proti názvu TTT se týká pouze USA, v Evropě jsme snad ještě neztratili soudnost. Není víc co dodat, SOUHLASÍM S VÝŠE UVEDENÝM TEXTEM.
T. F. Mathé tfbm@click.cz

Versa, přidáno 14.5. 2002 7:59:11
Nesouhlasím s tím aby se Dvě věže přejmenovaly ,s 11. zářím to nijak nesouvisí!! Versa
Toom, přidáno 14.5. 2002 7:54:04

Honza Černý, přidáno 14.5. 2002 7:51:30
Souhlasim s vyse uvedenym textem.
Honza Cerny, hoce@atlas.cz

Katka, přidáno 14.5. 2002 7:49:28
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Kateřina Navrátilová
navratilova.katerina@seznam.cz

Annaí, přidáno 14.5. 2002 7:40:21
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.
Souhlasím!!! Souhlasím!!!! Souhlasím!!!!! Kromě toho, i o názvu filmu Dvě věže bylo rozhodnuto dávno před 11.9.2001!!!!!!!!!!!!

BTV : on je LOTR kromě jiného velmi úspěšný, co když to někomu vadí? A taky se o látku ucházeli i jiní - co když ve skutečnosti fouká vítr odtud?

Irčan, přidáno 14.5. 2002 7:40:00
Je mi fuk jestli se film bude jmenovat Dvě věže, nebo Jedna věž a Druhá věž.Důležité je jaký film je a o čem.
Nicméně proti blbosti (zvláště americké)je třeba bojovat vždy a všude. Proto
SOUHLASÍM S VÝŠE UVEDENÝM TEXTEM.
Pavel Neckař, p.ne@seznam.cz

Katka Florianova, přidáno 14.5. 2002 7:34:40
Souhlasím s vyse uvedenym textem.Jen se divim co vsechno jsou lidi schopni pokazit.Ja chci videt Dve Veze!!!

Aragorn, přidáno 14.5. 2002 7:15:12
Samozrejmne ze souhlasim s vyse uvedeným textem...:-)....Ja chci jit do kina na DVĚ VĚŽE a né na něco jinýho!!!!

Ondřej Beneš, aragornak@centrum.cz

Kristýna, přidáno 14.5. 2002 7:10:37
Samozšjmě že souhlasím s výše uvedeným textem, je přeci blbost aby se název tak měnil, vždyť i Tolkien by to tak nechal, prostě na tom chtějí amíci vybouchat prachy.Pán prstenů je fakt skvělý a už se těším na Dvě věže!!!do kina
Kristýna Martykánová, xasxas@seznam.cz

Malicka, přidáno 14.5. 2002 6:21:12
Samozřejmě souhlasím s výše uvedeným textem, ale to co předvádějí amíci to mne vůbec nepřekvapuje, neboť tím dokazují na jaké úrovni se nachází jejich mentalita. Jen doufám, že přes veškeré snahy zvítězí zdravý rozum a tvůrci ponechají původní název Dvě vězě. Držím jim palečky.
Milan , přidáno 14.5. 2002 6:04:43
Samozdřejmě souhlasím s výše uvedeným textem.
Ale neděsí mne to - taková blbost se snad neujme ani tam. I když....
Čekám kdy začnou pálit na náměstích knihy.
Milan Drobek prodavac.deste@centrum.cz

Láďa, přidáno 14.5. 2002 1:41:09
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Ladislav Ouda
ladislav.ouda@seznam.cz

archenemy, přidáno 14.5. 2002 1:25:27
oprava: vypatlani amici
archenemy, přidáno 14.5. 2002 1:24:18
Vypatlany amicy, uz me serou.
Souhlasim z vyse uvedenym textem.
Lukáš Pustaj
pustaj@mbox.dkm.cz

Miro, přidáno 14.5. 2002 0:11:30
Suhlasim s vyssie uvedenym textom.
Miroslav Kučera, kucera_miroslav@nextra.sk

Jakub Hendrych, přidáno 13.5. 2002 23:37:26
Souhlasim z vyse uvedenym textem.
Ten kdo cetl knihu ani nemusi komentovat.
Jakub Hendrych,
jakubhendrych@atlas.cz

Darthie, přidáno 13.5. 2002 23:36:40
Tak este raz, zabudla som ze musime napisat svoje normalne meno... :)

Maria Taskova, darthie_girl@yahoo.com

Darthie, přidáno 13.5. 2002 23:29:09
Uplne a doslova suhlasim s horeuvedenym textom.

Americania boli vzdy vystredni, ale toto je uz trochu privela. Keby Tolkien vedel ze o patdesiat rokov "dve veze" budu symbolizovat nejaku tragediu, tak asi by svojej knihe taky nazov nedal. [sarkazmus] Niekto ma privela volneho casu a hlada "skryte vyznami" kde sa len da.

Darthie, darthie_girl@yahoo.com

burlog, přidáno 13.5. 2002 23:14:36
Souhlasim s vyse uvedeným textem.
Michal Bukovsky, burlog@volny.cz

Garion, přidáno 13.5. 2002 23:00:49
"Souhlasím s výše uvedeným textem"
Martin Pavlíček, garion@iol.cz

gail, přidáno 13.5. 2002 22:59:17
"Souhlasím s výše uvedeným textem"
Lenka Pavlíčková, lenka.plzen@seznam.cz

Dr.Fis.Pytrysek, přidáno 13.5. 2002 22:45:50
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Petr Beleš: Pytrysek.bluegrass@seznam.cz
Jak bych to řekl, aby nevznikl prostor pro pochybnosti: To se mi snad sen.Do člověka se vejde mnohjem víc velkých slov nežli velkých myšlenek.Nebo normálních.

jarfax, přidáno 13.5. 2002 19:56:40
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Jaroslav Karel xkarel@seznam.cz

"Nikdy se nenech zm8st fakty"
(inspektor Closeau)

Katka, přidáno 13.5. 2002 19:05:32
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Američané se opravdu stávají národem bláznů
Katka Kolářová, katuska.kol@seznam.cz

Rastislav Šramko, přidáno 13.5. 2002 18:46:02
Souhlasím s výše uvedeným textem
Finduilas Faelivrin, přidáno 13.5. 2002 18:37:47
Pochopitelně souhlasím s výše uvedeným textem (taková blbost mohla napadnout fakt jen Američany)
Alexandra Kitličková Ardnaxela@seznam.cz

Luke, přidáno 13.5. 2002 18:34:38
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Milan Lukeš, lukem@atlas.cz

undómiel, přidáno 13.5. 2002 18:11:44
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Marta Sobotková, undomiel@email.cz

jinak nemám slov

Adéla, přidáno 13.5. 2002 17:43:58
Souhlasím s výše uvedeným textem.(S výše uvedeným textem totiž nelze nesouhlasit.)
Adéla Synková addas@seznam.cz

Fimor, přidáno 13.5. 2002 17:21:27
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Filip Moravec, fimor@seznam.cz

Šárka, přidáno 13.5. 2002 16:02:36
Souhlasím s výše uvedeným textem, stačí si přečíst knihu a je jasné, že žádná souvislost s loňským podzimem není. Pokud někdo tvrdí opak, jde mu opravdu jen o zviditelnění. Těším se na zfilmované Dvě věže zrovna tak moc, jako jsem se těšila po přečtení Společenstva prstenu na další díl knihy.
Lollitka, přidáno 13.5. 2002 15:02:38
Souhlasím s výše uvedeným textem. Američani jsou ve svý blbosti schopný všeho. Kdyby to byl JEJICH film, tak by ani necekli. Stejně si myslím, že jim na to PJ nenaletí, ale když můžou mít petici oni, tak my taky.
Ivana Svobodová, s.vobodovka@seznam.cz

bebe, přidáno 13.5. 2002 14:01:52
Jasne, ze suhlasim s vyssie uvedenym textom.
Blanka Berankova, b_blanka@hotmail.com
Americania by si mali prestat mysliet, ze sa cely svet toci okolo nich.

Lethare, přidáno 13.5. 2002 13:55:58
Souhlasím s výše uvedeným textem
Eva konířová
Lethare@seznam.cz

jklamo, přidáno 13.5. 2002 13:34:46
Ta petice je nebetyčná blbost. Za zamyšlení spíš stojí, které dvě věže jsou tím objektem. Zatímco JRRT myslel Orthank a Minas Morogul, tvůrci filmu tam házejí místo MM Barad-Dur. Co vy na to ?
Kora, přidáno 13.5. 2002 12:27:32
Souhlasím s výše uvedeným textem
Lenka Bailcká
lenbal@email.cz
Je to vážně pitomost. Amíci nejsou normální.

Viktor Pek, přidáno 13.5. 2002 10:33:55
Souhlasím s výše uvedeným textem
Je to pěkná swiňárna, Amíci jsou vážně dost úchylnej národ, navíc se serou do věcí do kterých jim nic nejni, vždyť Tolkien byl Angličan, takže Amíci si myslím nemají pravo jeho dílo měnit.

Jája, přidáno 13.5. 2002 9:56:36
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Jarmila Dusíková, dusikova@mail.uiv.cz

Doufám, že se to hloupé přejmenování nakonec konat nebude. Nechtěli by také přejmenovat rovnou knihu? Že by se v dalších vydáních objevil také nový název? Většina lidí ten film bude stejně nazývat Dvě věže, i když oficiálně se bude třeba jmenovat jinak.

Sallwin, přidáno 13.5. 2002 9:33:32
Souhlasím s výše uvedeným textem.Holky pište.
Rodion Protsyuk, poesie@post.cz

Andruiel, přidáno 13.5. 2002 9:25:31
Samozřejmě, že souhlasím s výše uvedeným textem.
Lucie Adamová, darbo@seznam.cz

Co bych k tomu měla říct? Vůbec se mi nelíbí, kdyby se měl název filmu Dvou věží měnit. Vždyť kniha vznikla dříve, než byl teroristický útok. A kromě toho jsem nikdy neslyšela, že by se jim říkalo Dvě věže. Většinou Američané říkali Dvojčata, Věžáky a Obchodní centrum. Velmi mě udivuje, jak jsou lidé snadno ovládají a nechají se stáhnout k takovéto věci. Připadá mně, jako by tito lidé neviděli film a už vůbec nečetli PP. Doufám, že se jim tato petice nepovede prosadit.
O této petici jsem slyšela na rádiu Frekvence 1 ve čtvrtek a ještě v pátek, což mě dost rozladilo, když jsem to uslyšela.

Viper, přidáno 13.5. 2002 9:20:14
Souhlasím s výše uvedeným textem
Jirka Řezáč, email: _Viper@post.cz

Karel Sredl, přidáno 13.5. 2002 9:07:16
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jméno a příjmení: Karel Sredl E-mail: Karel.Sredl@quck.cz

Katka Lošťáková, přidáno 13.5. 2002 8:55:53
Samozřejmě, že souhlasím s výše uvedeným textem (to mohlo napadnout vážně jenom Američany)
Katka Lošťáková, klostak@post.cz

efča, přidáno 13.5. 2002 8:36:20
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Eva Fadrná, evaf@chemi.muni.cz

A kdyby to nevyšlo, navrhuju název NONAME.

yose, přidáno 13.5. 2002 8:32:32
Súhlasím s vyššie uvedeným textom za zachovanie názvu Dve veže.
Jozef Škvarenina, yose.boganet@mail.com
P.S.
Chudak Tolkien. Dvojiciek by bolo aj jemu luto, ale "Gandalf stikes back" rozhodne nie!

aduepheliel, přidáno 13.5. 2002 8:28:21
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Možná by si ti dotyční mohli LOTRa přečíst a snad by pochopili, že vše nemusí být jen o nich!
Martina Kuchařová, anitra@centrum.cz

Pipi, přidáno 13.5. 2002 8:05:13
Souhlasím s výše uvedeným textem. Hloupost lidská jest bohužel nekonečná.Petra Otevřelová otevrel@uhkt.cz
Míšánek, přidáno 13.5. 2002 6:30:26
Navrhuji zakázat hru šachy a zavřít všechny šachisty, protože KAŽDÝ z nich má na začátku hry DVĚ VĚŽE!!!
Tomáš Frélich, přidáno 13.5. 2002 0:29:28
Soulasím s výše uvedeným textem a doufám, že to těm parchantům s tou peticí nevyjde. Beztak to vymysleli nějaký politici, aby získali hlasy. Ať dou do prdele. ZMETCI
Hana Votočková,, přidáno 12.5. 2002 22:03:52
Souhlasím s výše uvedeným textem a nejde mi do hlavy, že mohl někdo vůbec takovou petici vymyslet!!!!!
Saruman, přidáno 12.5. 2002 20:56:08
je to příšerný
ukki, přidáno 12.5. 2002 20:18:09
Souhlasim s vyse uvedenym textem!
K. Kostýlková, ukki@volny.cz

Quiark, přidáno 12.5. 2002 20:09:15
Opravte mě, jestli se mýlím, ale nebyl náhodou ten film natočenej předtím, než vůbec WTC spadly?
Quiark, přidáno 12.5. 2002 20:07:46
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Roman Plášil, Quiark@centrum.cz

Yggy, přidáno 12.5. 2002 19:54:50
Souhlasim s vyse uvedenym textem.
Michal Tomek, Daddy_Yggy@centrum.cz

Ba(e)rushka, přidáno 12.5. 2002 19:15:59
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Barbora Kabátová, queenann@post.cz

TheRipper, přidáno 12.5. 2002 19:12:34
Souhlasím s výše uvedeným textem!!!!
Jan Sasínek, theripper@centrum.cz

Entka, přidáno 12.5. 2002 19:00:24
To by bylo hrozný, kdyby Amíci uspěli!To by museli zakázat už úplně cokoliv!
Entka, přidáno 12.5. 2002 18:58:09
Souhlasím s výše uvedeným textem
Martina Čápová,entka@post.cz


R.U.S, přidáno 12.5. 2002 16:55:53
Souhlasim s vyse uvedenym textem.
David Mikel, r.u.s@post.cz

Susee, přidáno 12.5. 2002 16:34:58
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Zuzana Kubátová, Susee@seznam.cz

Je mi z těch Američanů do pláče. Myslím, že nejlepším řešením by bylo nechat to být, nebo alespoň šoupnout na konec filmu titulek s vysvětlením, např: "Film nebyl nijak ovlivněn událostmi z 11. září" nebo tak něco.

Aragorn, přidáno 12.5. 2002 16:22:04
Souhlasím s výše uvedeným textem.

M. Anger, aragorn_@email.cz

Jaja, přidáno 12.5. 2002 14:52:28
jak jinak, nez ze souhlasim.vubec nechapu, jak mohli takovej pitomej argument vytahnout ...
Namaria, přidáno 12.5. 2002 14:29:39
Sohlasím s vyše uvedenym textem, Američani už to fkat přeháněj
Veronika Báťková
Namaria@seznam.cz

Elendor, přidáno 12.5. 2002 14:21:34
Souhlasím s výše uvedeným textem.
e: telcontar@volny.cz
To snad ani není možné.

Ifca, přidáno 12.5. 2002 14:05:22
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Ivana Jerlingová e-mail: ifca@freemejl.cz
Amerika je skutečně velmi snadno stržena falešným vlastenectvím.

Markéta Hoskovcová, přidáno 12.5. 2002 13:45:43
Souhlasím s výše uvedeným textem
Saruman, přidáno 12.5. 2002 12:47:23
souhlasim s vyse uvedenym textem
Tomáš Sitter
sitom@atlas.cz

Jezdec, přidáno 12.5. 2002 11:31:47
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Jiří Zubalík
zubalik.jiri@post.cz

Veronika, přidáno 12.5. 2002 11:03:32
Souhlasím s výše uvedeným textem
Veronika Belešová
veronika.belesova@seznam.cz
Chci jít do kina na Dvě věže!!!

Kementári, přidáno 12.5. 2002 10:51:11
Naprosto souhlasím s výše uvedeným textem
Anna Plasová anna.star@freemejl.cz
Amíci zešíleli!

Ecthelion, přidáno 12.5. 2002 8:56:57
Doufam, ze to dobre dopadne..... Jak jsou amici velci, tak jsou debilni...
Halef, přidáno 11.5. 2002 22:17:09
Protipetice:
"I have read Two Towers before September 11, 1991 and can affirm that the title preceeds the tragedy"

Že by Y2K ? :o))

el, přidáno 11.5. 2002 22:06:44
Gandalf strikes back...Bele,dej si to patentovat...kdyby nase antipetice nevysly,muzes na tom slusne vydelat :))
Zlatěnka, přidáno 11.5. 2002 21:55:22
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Petra Mináriková, minapet@post.cz
Teda, vlastenectví, fajn, ale všechno má své meze. Fakt se mi nelíbí, jak to ti sebestřední Amíci spojují s 11.zářím. Název Dvě věže vznikl již před ŠEDESÁTI(dílo 1936-1949) lety v ANGLII.

Tuilindo, přidáno 11.5. 2002 21:07:51
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Michaela Tučková, tuilindo@email.cz

Tak zakažte lidi!Znaj slovo věž a slovo dvě a běžně je používaj v článcích nebo knihách, který prodávaj! Tihle supervlastenci jsou kripli, bez prominutí.

Irénka, přidáno 11.5. 2002 20:53:24
Souhlasím s výše uvedeným textem!
Jméno: Irena Kroutilová
E-mail: ikroutilova@atlas.cz
Miluju Tolkiena a velice si na Pánovi prstenů potrpím. Vadily mi i malé změny ve filmu Společenstvo prstenu. Proto bych změnu názvu Dvou věží asi nepřežila. Už dlouhou dobu pochybuji o zdravém rozumu Američanů. A pokud se jim to podaří, tak si budu myslet,že už je na světě možné všechno.

Annca, přidáno 11.5. 2002 20:36:59
Souhlasím, Američani by mohli občas použít i mozek, nejen naočkované vlastenectví...

Anna Pivetzová annna@email.cz

kiki, přidáno 11.5. 2002 20:23:07
Souhlasím s výše uvedeným textem! Kristina Vesková , kristina.veskova@seznam.cz
WeeDee, přidáno 11.5. 2002 20:14:51
Souhlasím s výše uvedeným textem.
To je snad zlý sen - jak si někdo něco takového může myslet.

Markéta Paráčková
Sandra-Dee@seznam.cz

Káťa, přidáno 11.5. 2002 19:28:11
jasně, že souhlasim s výše uvedeným textem. P... Kateřina Hrubá.
Michal Rott, přidáno 11.5. 2002 17:54:47
Souhlasím s výše uvedeným textem. Moc rád bych se setkal s tím imbecilem, který dokázal spojit dílo pana Tolkiena a film podle jednoho z nejlepších románů, jaké kdy kdo v historii lidstva napsal, s útokem teroristů na New York. S nesmírným potěšením bych mu nakopal prdel.
***Galadriel***, přidáno 11.5. 2002 17:54:07
Souhlasím s výše uvedeným textem
Kateřina Krlínová , ex_many@centrum.cz

Nemám slov jak vyjádřit údiv nad tímto "zvláštním" národem jako jsou Američani_přesněji obyvatelé U.S.A!! Hrozím se, co dalšího od nich máme čekat...nevím kdo vymyslel tohle, ale zjevně to byl někdo, kdo ani neví, kdo to byl Tolkien!! Souhlasím s ostatními komentáři!! ***

Plazec, přidáno 11.5. 2002 17:13:42
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Petr Svoboda, plazec@post.cz
Nekdy mi fakt dou amici na nervy.

el, přidáno 11.5. 2002 16:36:41
pivli:jestli nepripomina? Vzdyt tehdy ta kniha nesmela vyjit,protoze v ni zlo sidli na vychode a dobro na zapade!! (A navic opevuje osobni statecnost jednotlivcu vzdorujicich diktatorskemu systemu...)
Lukáš Hadrava, přidáno 11.5. 2002 16:32:05
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jméno a příjmení: Likáš Hadrva E-mail: xhadraval@volny.cz



The_one, přidáno 11.5. 2002 15:46:21
A co kdyz je to tak ,ze nekdo tu petici proti nazvu udelal schvalne aby tim film vic zviditelnil??Protoze se mi tomu ani nechce verit!

Kessy, přidáno 11.5. 2002 15:43:15
Souhlasím s výše uvedeným textem
Jana Hofbruckerová, Jana.kessy@seznam.cz


pivli, přidáno 11.5. 2002 15:30:03
Sohlasím s výše uvedeným textem.Nepřipomíná vám to trochu absurditu komunistického myšlení?Dvě věže jsou Dvě věže a dost.Chudák Tolkien,kdyby věděl,co způsobí!:))))
(v)Eru, přidáno 11.5. 2002 14:56:42
BTW: 1200 podpisu? Uz jen na ceskych strankach se pomalu najde vice protipodpisu :o)
Rankir, přidáno 11.5. 2002 12:47:55
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Radim Klimeš, Rankir@seznam.cz


(v)Eru, přidáno 11.5. 2002 11:44:59
Souhlasim ms vyse uvedenym textem, Amikum z te tragedie evidetne preskocilo a nepochybuji ze prevladne zdravy rozum.
Veronika Kminkova
veronika.kminkova@atlas.cz

Ecthelion, přidáno 11.5. 2002 11:40:19
Co se na to da rict ?? V USA jsou lide dost stupidni na to, aby zahajili demonstraci. Je v tom zase jen spinava politika, zasr.... politici !!!! Samozrejme souhlasim s komentarem, musime jim poradne nakopa pr.. !!! Sahat nam PP a J.R.R.T. to je skoro rouhani !!!
Charley, přidáno 11.5. 2002 11:09:29
i ja souhlasim s vyse uvedenym textem.
Petr Kavan, kavan.petr@seznam.cz

... nemam slov ...

Shire, přidáno 11.5. 2002 10:44:10
Zblbla jsem ten mail, takže znova.
Souhlasím s výše uvedeným textem!
Lucie Veskalová
Vejskalova.L@seznam.cz

Shire, přidáno 11.5. 2002 10:41:12
Souhlasím z výše uvedeným textem!
Lucie Vejskalová
Vejskalová@seznam.cz

Eva, přidáno 11.5. 2002 10:39:26
No tak ať si to Američani nazvou jak chtějí a v Evropě to budou Dvě věže. Každopádně se změnou nesouhlasím a píšu na mail!!!
Jiří Hájek, přidáno 11.5. 2002 9:11:16
Jiří Hájek
j.hajek.email@seznam.cz

Souhlasím s výše uvedeným textem

Octopuss, přidáno 11.5. 2002 9:10:40
Souhlasím s textem.
Jan Hříbal, Octopuss@mistral.cz

Američani jsou idioti, takovouhle blbost by nikdo jinej nevymyslel. Napadá mě, že se na 11. září naopak snaží vydělat ti, co nejvíc křičí a co ji nejvíc "brání". Je mi z Ameriky vážně zle - smutný je, že spousta Čechů (skoro bych řek většína) jim leze do řitě a vidí se v nich. Fuj !!!

Jiří Hájek, přidáno 11.5. 2002 9:09:49
Souhlasím s výše uvedeným textem

Epidém, přidáno 11.5. 2002 8:53:08
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Ondřej Fleislebr
Epidem@seznam.cz

Sabrina, přidáno 11.5. 2002 0:27:28
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Sabrina Skopcová
pavel.skopec@quick.cz

Když jsem o tomhle četla poprvé, myslela jsem, že se na to hodně hodně brzo zapomene. No, zřejmě omyl.Je ale fakt, že už mě to nepřekvapuje, ovšem s nějakou změnou názvu podle mě ti nějací "odborníci" neuspějou ani náhodou!

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 10.5. 2002 23:56:39
Scalex: o to vůbec nejde. Ano, právně mají pravdu. Jen kdyby ta myšlenka že název je nevhodný získala velkou podporu, tak studio dunutí PJ jméno změnit. O to tu běží ...
A mimo jiné ... díky za ty příspěvky na provozo webu přes IlikeQ ...

Karel Vejrosta, přidáno 10.5. 2002 23:21:27
I ja souhlasim s vyse uvedenym textem...
Karel Vejrosta, vejrosta@seznam.cz


Scalex, přidáno 10.5. 2002 23:14:48
Já se té petice nebojím. Filmová studia mají dlouhé drápky a dost peněz na právníky, takže název Dvě věže zcela jistě prosadí (soudit se s nimi nikdo nebude a pokud ano, tak logicky prohraje, protože 50 let starý název knihy je zkrátka nezpochybnitelný). Možná se na tom případu pár lidí zviditelní, nicméně zde je pravda tak zjevná, že křiklouni mohou říkat co chtějí, kniha je důkazem nad důkazy.
Scalex, přidáno 10.5. 2002 23:11:54
Souhlasím s výše uvedeným textem.

Miroslav Hlavička
scalex@scalex.cz

Ponto Foxburr, přidáno 10.5. 2002 22:52:39
Souhlasím s výše uvedeným textem.
Jiří Winzig, jwinzig@quick.cz

Sindarien, přidáno 10.5. 2002 21:30:01
Jistěže souhlasím s tímto textem.Už mě ty události 11.září začínaj štvát.Nestačí ,že se kolem toho točí skoro všechno na světě,teď by ještě chtěli měnit název literární klasiky.To je jako by změnili název Bible,protože se tak nějakej terorista jmenuje příjmením.
Númen, přidáno 10.5. 2002 20:39:38
Neuvěřitelný,vážně!Jak se vůbec opovažujou říkat něco takovýho o díle Tolkiena!?!Kdyby aspoň jeden z nich byl tak...tak neuvěřitelnej mistr a to všechno,co JRRT byl,tak by mohli něco říkat!Shut up,America,posílám mail!!!
Ivetir, přidáno 10.5. 2002 20:25:43
Nikdo to nebere vážně! Buď je někdo tak vztahovačnej (jako moje nejmenovaná příbuzná) a potřebuje z USA udělat abnormálního chudáčka, proti kterému se obrátil celý svět, nebo je tak blbej a je zaujatej proti filmu. Kdyby mi to nikdo neřek, tak by mě ten význam ani nenapadl! FUJ!!!!!!!!!!
honza dave, přidáno 10.5. 2002 20:19:26
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jan David
honza.dave@volny.cz


Viki, přidáno 10.5. 2002 20:17:39
Souhlasím s výše uvedeným textem a níže uvedenými komentáři!
Anna Valterová ancav@atlas.cz

Gimli, přidáno 10.5. 2002 19:38:47
řeknu jen jedno: fuj. víc slov nemám.
PS: Galadriel má pravdu!

Spiritwolf, přidáno 10.5. 2002 19:22:08
Jako to je fakt kvalita,chtel bych vedet kterej tlustej,blbej a arogantni amik tohle vymyslel!to je tako kravina..pokud to prejmenujou a to doufam ze ne tak udelam asi dalsi nalet.....treba do White House

Klenotka, přidáno 10.5. 2002 19:20:04
Samozřejmě souhlasím s výše uvedeným textem. Je to pitomost. Ten, kdo si tohle vymyslel asi neznal všechna fakta.
Lenka Klicperová

Ygraenne, přidáno 10.5. 2002 19:16:38
Petice proti názvu Dvě věže....bohužel ani já nemohu říct nic jiného, než že se ta kniha tak jmenovala opravdu už před padesáti lety,tedy mnohem dřív, než bylo WTC postavené.
Fosko, přidáno 10.5. 2002 19:12:26
A na co do kina pujdu? Na Dvě Strže? Nebo Dvě Otěže? Změnením názvu se změní všechno.
petruschka, přidáno 10.5. 2002 18:45:00
...souhlas, jinak bych tady nebyl :)
Jen si nemyslím, že by se něco takového mohlo opravdu stát. Lidi, co proti tomu protestují, zcela zřejmě nemají o Tolkienově díle ani tucha, a tak nějaká pohrůžka, že na film nepůjdou (čím jiným by mohli hrozit?) filmy nemůže ohrozit. Nešli by totiž nejspíš stejně

...i když dneska je už možné všechno

Rivendell, přidáno 10.5. 2002 18:39:08
Samozřejmě plně souhlasím s výše uvedeným textem! Sice teď napíšu to co píšou i ostatní, ale opravdu nechápu, jak si to ti připitomělí amíci můžou spojovat! Takovou příšernou absurditu jsem už šíleně dlouho neslyšela! Zajímalo by mě, co si vymyslej příště... Já chci taky jít na Dvě věže!!!
Radka Kopáčková, radka.kopackova@quick.cz

Luciana, přidáno 10.5. 2002 18:37:54
Souhlasím s výše uvedeným textem. Lucie Malá errortellucinka@centrum.cz
Adéla Hrušková, přidáno 10.5. 2002 18:14:10
Jasne ze souhlasim s vyse uvedenym textem.Nevim jak nekoho vubec muze napdnout spojovat to co se stalo 11.září s jménem knihy.A navíc když ted zfilmovavaj např.Pearl Harbor je to kazdymu uplne jedno.
Adéla , přidáno 10.5. 2002 18:14:09
Jasne ze souhlasim s vyse uvedenym textem.Nevim jak nekoho vubec muze napdnout spojovat to co se stalo 11.září s jménem knihy.A navíc když ted zfilmovavaj např.Pearl Harbor je to kazdymu uplne jedno.
Galadriel, přidáno 10.5. 2002 18:08:27
Oni si fakt začnou spojovat ještě Návrat krále s Návratem Usámy bin Ládina!
Sasheenka, přidáno 10.5. 2002 17:39:44
Souhlasim s výše uvedeným textem.
A jestli si někdo myslí že WTC má něco společného s Orthankem a Barad-dur tak asi nemá všech pět pohromadě.
Tereza Nápravníková Sasheenka@seznam.cz

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 10.5. 2002 16:54:31
Ten textík není nutné dávat do komentáře, stačí "Souhlasím s výše uvedeným textem". Komplet jen do mailu...
Andruiel psala v komentáři k minulému článku, že o té petici slyšela dokonce i v rádiu. Ale zatím nevím jestli v nějakém cizím (BBC) nebo dokonce už i v našem. Snad ještě dodá detaily ...

Vojta, přidáno 10.5. 2002 16:05:39
Nesouhlasím se snahou změnit jméno druhého dílu filmové trilogie Pán Prstenů (The Lord of The Rings). Původní kniha vydaná téměř před padesáti lety se jmenuje Dvě Věže (The Two Towers) a tak by se měl jmenovat i film. Tvůrci filmu vycházejí právě z této knihy a je nelogické obviňovat je ze snahy participovat na smutných událostech 11. září 2001.

Jméno a příjmení: Vojtěch Jirkovský E-mail: jirkovsv@yahoo.com
Komentář: Ja chci jit take na "Dve veze"!. Souvislost mezi tragedii a nazvem knihy(!) i filmu neexistuje. Bude nekdo take hledat neexistujici vyznam v "Navratu krale"...?

Dana, přidáno 10.5. 2002 15:25:36
Samozrejme souhlasim s vyse uvedenym textem a doufam, ze i pres mentalitu Americanu bude tahle akce zbytecna. Take chci jit do kina na Dve veze!j
Dana Plachá, export@biofaktory.cz

Jméno: E-mail:

Komentář:

09.11.2023
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2024 [ více ... ] [ 0 ]
8.11.2022
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2023 [ více ... ] [ 6 ]
4.11.2019
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2020 [ více ... ] [ 497 ]
12.11.2018
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2019 [ více ... ] [ 1 ]
8.11.2017
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2018 [ více ... ] [ 507 ]
7.11.2016
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2017 [ více ... ] [ 2 ]
18.1.2016BelcarnenTolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58) [ více ... ] [ 608 ]
12.11.2015
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2016 [ více ... ] [ 450 ]
9.11.2014
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2015 [ více ... ] [ 489 ]
23.1.2014BelcarnenTolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47) [ více ... ] [ 134 ]
9.11.2013
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2014 [ více ... ] [ 184 ]
26.1.2013BelcarnenTolkienCon 2013 – fotky, reportáže, přednášky a tak vůbec (poslední aktualizace 29.1. 21:19) [ více ... ] [ 11 ]
19.12.2012BelcarnenHobit: Neočekávaná cesta [ více ... ] [ 172 ]
2.11.2012
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2013 [ více ... ] [ 202 ]
18.1.2012BelcarnenTolkienCon 2012 aneb +1 dítě, +2 děti, … (poslední aktualizace 6.2. v 13:42) [ více ... ] [ 103 ]

 
[ Všechny články ]

[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]


Nacházíte se na JCsoft's FANTASY Homepage - http://www.jcsoft.cz/fantasy/
Tuto stránku vytvořil Jan "Belcarnen" Čeřovský - Cerovsky@jcsoft.cz 

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.x (5.x) a rozlišení 1024x768x16/32bit
Jan Čeřovský (c) 2000 All rights reserved
Jakékoliv nalezené chyby ( špatné odkazy, chybějící obrázky, hrubky, ...) se nebojte nahlásit na můj e-mail.

TOPlist