Popis rozhovoru mezi Pentiem a Motorolou:
Motorola (rozvláčně): Kolik je 2 x 2?
Pentium (rychle): 8.
Motorola (rozvláčně): To je přece špatně. 2 x 2 jsou přece 4.
Pentium (rychle): Špatně, ale rychle.
Kolik návrhářů Pentia je zapotřebí k tomu, aby zašroubovali žárovku?
Odpověď: 1.99904274017, ale to je pro laiky dostatečně přesný výsledek.
Proč je Pentium doopravdy rychlejší než 486?
Protože 486 výsledky počítá, kdežto Pentium je odhaduje!
Co znamená nápis "Intel Inside" ?
Odpověď: Varování.
Doplňte podle následující analogie: Sčítání je k odčítání jako násobení k
a) dělení
b) zaokrouhlování
c) náhodné číslo
d) na Pentiu všechna předchozí.
[a) a d) je správně]
Jaký algoritmus použili u Intelu pro realizaci dělení v pohyblivé řadové
čárce na Pentiu?
Odpověď: “Život je jako bonboniéra ... nikdy nevíš, jaký kousek na tebe zbude.”
(Forrest Gump)
Podle Intelu Pentium vyhovuje standardu IEEE č. 754 a 854 pro aritmetiku pohyblivé
řadové čárky. Kdybyste letěli letadlem navrženým na počítači s Pentiem, jaká by
byla správná výslovnost pro "IEEE"?
Odpověď: Aaaaaaaaiiiiiiiiiieeeeeeeeeeeeeeee!
Proč se následovník 486-ky jmenuje Pentium a ne 586?
Odpověď : Protože když mu při závěrečných testech dali vypočítat příklad
“Kolik je 486 + 100,” okamžitě blikla odpověď: 585.9952.
Děti ve škole procvičují sčítání. Paní učitelka se ptá:
"Kolik je 5 plus 2?"
A Pepíček bleskově odpoví: "7."
"Kolik je 11 plus 12?"
A Pepča opět bleskově: "23."
Učitelka si říká: "Ten je nějaký dobrý, dám mu něco těžšího."
"Kolik je, Pepíčku, 56 plus 72?"
"128," nenechá se vyvést z míry Pepíček.
"No ten kluk mě překvapuje," říká si učitelka, "zkusíme
odčítání:"
"Kolik je 5 mínus 3?"
"2."
"12 minus 7?"
"5."
"A 4 minus 5?"
"255."