Kdyby restaurace fungovaly jako Microsoft

Zákazník: Číšníku!

Číšník: Dobrý večer, jmenuji se Bill a budu Vašim podpůrným číšníkem [org. support waiter]. Jaký máte problém?

Zákazník: V mé polévce je moucha!

Číšník: Zkuste to znova, možná už tam teď nebude.

Zákazník: Ne, je tam stále.

Číšník: Možná je to tím, jak polévku používáte; zkuste ji raději jíst vidličkou.Zákazník: I když ji jím vidličkou, stále tam je moucha.

Číšník: Možná je polévka nekompatibilní s talířem; jaký typ talíře používáte?

Zákazník: POLÉVKOVÝ talíř!

Číšník: Hmmm, to by mělo chodit. Možná to bude problém s konfigurací; jak máte misku nastavenou?

Zákazník: Sám jste mi ji přinesl na podnose. Co to má co dělat s mouchou v mé polévce?

Číšník: Můžete si vzpomenout, co všechno jste dělal, než jste si všimnul mouchy v polévce?

Zákazník: Posadil jsem se a objednal jsem si polévku dne!

Číšník: A zkusil jste už upgradovat na nejnovější verzi polévky dne?

Zákazník: Vy máte více než jednu polévku dne každý den?

Číšník: Ano, polévka dne je obměňována každou hodinu.

Zákazník: Tak jakou polévku dne máte teď?

Číšník: Momentálně je polévka dne rajčatová.

Zákazník: Dobře. Přineste mi rajčatovou polévku a účet. Už spěchám.

(Číšník odejde a vrátí se s dalším talířem polévky a účtem.)

Číšník: Prosím, pane. Vaše polévka dne a účet.

Zákazník: Toto je bramborová polévka.

Číšník: Ano, rajčatová polévka nebyla ještě hotova.

Zákazník: No, teď už jsem tak hladový, že sním cokoliv.

(Číšník odejde)

Zákazník: Číšníku! V té polévce je masařka!






Účet:

Polévka dne . . . . . . . . . . . . $ 5.00
Upgrade na novější polévku dne  . . $ 2.50
Přístup k podpore [support] . . . . $10.00
Chyba v polévce . . . . . . . . . . zahrnuta gratis (bude opravena s zítřejší polévkou dne)





posbíráno - Wulf
poslední aktualizace: 30.10.2002