Nostalgie - stará verze webu věnovanému filmu Pán Prstenů
Nová verze - http://lotr.jcsoft.cz



[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]

7.4. 2002BelcarnenZasloužila si čistá duše Oscara za nejlepší film?; Boromir bude i v dalších dílech; TOP 10 tržeb filmů v historii; Jak také může vypadat recenze na Společenstvo

Zasloužila si čistá duše Oscara za nejlepší film ?

Ano. Je třeba něco dodávat? No raději ano, jinak mne zbijete :o)
Konečně jsem si zašel na Čistou duši do kina. Po pravdě mne hlavně zajímalo, jaký film byl nejtvrdším soupeřem Společenstva Prstenu v Oscarovém klání a nakonec získal i cenu za nejlepší režii (Ron Howard) a nejlepší film. A LOTR utřel. Dnes už mohu s čistým svědomím prohlásit - Akademie rozhodla správně.  Čistá duše je fantastický film. Příběh, herecké výkony, zpracování, hudba ... to vše je vrchovatou měrou výborné a skvěle sladěno. Russell Crowe by si býval za hlavní roli zasloužil Oscara, na rozdíl od loňského roku, kdy ji po právu měl získat Tom Hanks za Trosečníka a ne on za Gladiátora.
Nenávidím matematiku, ale při scéně, kdy hlavní hrdina vyběhne z hospody a za úžasné Hornerovy hudby začne počítat, mi běhal mráz po zádech. Nejsem ten pravý na recenzování snímku tohoto typu a hlavně se mi nějak nedaří to vše nějak shrnout. Ne u tohoto filmu. Asi se musí vidět, aby člověk uznal jeho kvality. Upoutávky, doporučení .. ty vám nic neřeknou. Prvních pár minut vás přesvědčí. Sice vám asi neutkví v paměti spousty anglických replik jako tomu je u Společenstva, ale to nic neznamená. Po shlédnutí tohoto snímku nebudete mít rozporuplné pocity. Nepřijdou vám na mysl drobné nedostatky. Buď tam žádné nejsou, nebo je fascinace tím vším přebije. 
Pokud tedy nevíte jaký film v kinech navštívit, toto je více než dobrá volba. A místa v kině budou, nebojte. Z nepochopitelných důvodů byl včera sál zaplněn snad ze čtvrtiny. A nezoufejte nad tím, že Společenstvo Oscara nedostalo. Počkejme si na všechny tři díly. Celá trilogie bude (doufejme) fenomenálním kouskem filmového umění, které si sošku za nejlepší film (řekněme tedy pro Návrat Krále) odnese.

Boromir bude i v dalších dílech !

Dobrá zpráva pro všechny fanoušky herce Seana Beana (Boromira). Právě totiž cestuje na Nový Zéland, aby zde dotáčel několik scén pro Dvě Věže a Návrat krále. Boromira tedy uvidíme i v dalších dílech. S největší pravděpodobností se bude jednat o vzpomínky Faramira a Denethora.

TOP 10 tržeb filmů v historii
Tržby jsou uváděny v milionech dolarů a jde o součet tržeb v USA a "zbytku světa". Pán Prstenů se úspěšně probojoval na páté místo. Teď mu asi trochu pomůže nové uvedení do kin s upoutávkou na Dvě Věže. A hlavně - o vánocích s největší pravděpodobností půjde do kin znovu, aby si jej lidé před druhým dílem trochu oživili. No a přiznejme si, kdo nepůjde znovu ?

Pořadí

Název

Studio

Tržby

Rok

1

Titanic

Fox

$1,835.4

1997

2

Harry Potter

Warner Bros

$954.1

2001

3

Hvězdné Války - Epizoda I

Fox

$925.6

1999

4

Jurský Park

Universal

$920.1

1993

5

Pán Prstenů - Společenstvo Prstenu

New Line

$815.4

2001

6

Den Nezávislosti

Fox

$813.2

1996

7

Hvězdné Války

Fox

$798.0

1977

8

Lví Král

Disney

$771.9

1994

9

E.T. Mimozemšťan

Universal

$735.9

1982

10

Forrest Gump

Paramount

$679.7

1994

 

Jak také může vypadat recenze na Společenstvo

Díky (v)Eru máme překlad recenze na Společenstvo Prstenu z webu Something Awful. Jde o autentický text, jak také může recenze vypadat. (v)Eru ji úmyslně přeložila včetně gramatických chyb a nespisovných výrazů, které se v originále vyskytují. Takže příjemnou zábavu, opravdu to stojí za to.

Shrnutí: Skupina hrdinů se pustí do magickýho úkolu vrátit prsten do ohňů Hory Osudu a zničit ho. Během jejich cesty jsou opakovaně napadaný silama, který se snažej prsten získat a zneužít ho.
Režie: Peter Jackson, 2001
Klady: přenese vás do magickýho světa Mordoru a představí vám skvělý postavy, který se vám dostanou pod kůži a dlouho tam zůstanou. Film má taky úžasný zvukový efekty, který dost závisej na počtu repráků ve zdi kina, nejlepší je 8.
Zápory: Spousta faktickejch chyb a úmyslnejch opominutí od scénáristů dělá film zmatenej pro každýho, kdo nečet knihu. Taky jsou tam ňáký problémy s návazností děje a ten typ z Matrixu mě tam mátl a způsobil, že jsem si myslel, že každou chvilku začnou lítat kulky.

Film je první částí nový trilogie režiséra Petera Jacksona na motivy stejnojmenný knihy napsaný JRR Tolkienem, kterej psal fantasy romány na přelomu století. Film natočenej v prostředí Nového Zélandu působí jak z jinýho světa a přenese vás do fantastickýho Mordoru, jak si ho přestavoval Tolkien a jak ho zrealizoval Jackson. Film začíná v hobitim městě, kam bílej čaroděj Gandalf přiváží kouzelný ohňostroje na hobití oslavu. Tam se setkává se zákeřným hobitem Bilbo Pytlíkem, kterýho prsten zkazil. Gandalf Bilbovi prsten vezme a ten to rychle zjistí, ale ukáže se, že se blíží armáda skřetů, který chtěj prsten získat.
V tom okamžiku začíná akce. Bilbův syn Frodo se musí s Gandalfem vydat na cestu do elfskýho města, kde jim elfové pomůžou rozhodnout, jak zmáknout skřety. Je to fantastická cesta přes lesy, kde se setkávaj s Močálovýma přízrakama, který jezděj na koni a sloužej černýmu čarodějovi Sarumonovi. Podaří se jim uniknout Močálovym přízrakům s pomocí krásný princezny Arwen (Liv Tyler), která je přemůže svým kouzelnym mečem. Bojový scény v týhle části jsou hodně napínavý a mladýho Froda navíc otrávěj skřeti, a ten se vydává se na trýznivou cestu do elfskýho města. Tam potkávaj toho chlápka z Matrixu, kterej hraje Pána Elronda, elfskýho čaroděje, kterej uzdraví Froda magickou silou. Shromáždí se rada starších elfů s Gandalfem a je pozvanejch ještě několik dalších typů. Gandalf přeruší toho z Matrixu a řiká, že musej ten prsten zničit, což by bylo v pohodě, ale oni ho musí donést až k Hoře Osudu, což je na druhý straně Mordoru. Maj ho hodit do hory a láva ho rozpustí. Co je ale pěkně nedomakaný je, že nevysvětlej, jak bude prsten zničenej, a proč ho chtěj skřeti, jen řeknou, že když ho hoděj do hory, tak ho zničej. Pamatuju si, že v knize jsou tři kapitoly věnovaný tomu, jak byl prsten vykovanej a jak může bejt zničenej v ohních hory, a ve filmu? Ani ň. Já třeba vim o co jde, ale někdo, kdo viděl film a nečet knihu, musí bejt pekelně zmatenej.
Potom, co se Frodo s kamarádama vydaj na cestu (jako Společenstvo prstenu), Gandalf se sřetne s černym čarodějem Sarumonem v jeho čarodějnický pevnosti. Tam je fakt drsná bitka a Gandalf skoro umře. Nakonec je zachráněnej obrovskou můrou, kterou kouzlama donutí, aby plnila jeho rozkazy. V knize vysvětlujou všechno okolo tý můry, ale ve filmu ze vynoří zničeho nic a nikdo neví, proč mu pomáhá zrovna obrovská můra. Gandalf se k nim vrací, aby jim pomoh dostat se do trpasličího města a následuje několik bojů se smečkou krvežíznivejch skřetů. Nakonec jsou skřeti poražený, ale objeví se větší hrozba v podobě Balroga, velkýho ohnivýho démona připomínajícího Diabla z Diabla I. Gandalf se obětuje a bojuje s Balrogem takže ostatní můžou utíct, je to fakt machr! Ale Sarumon ještě není mimo hru a chce prsten, aby moh vládnout celýmu Mordoru, a vypustí na Společenstvo bojovníky Uruk-Hai. Uruk-Hai jsou něco na způsob Jeana Clauda Van Damma v Univerzálním vojákovi, jsou to skřetí supervojáci a totální hnusové. Vlastně vypadaj dost jako predátor z filmu "Predátor". Zabijou jednoho ze Společenstva (neřeknu koho) a pak jsou poražený.
Tak film končí. To je fakt velký zklamání, protože vůbec nekončí jako kniha. V knize se Gandalf vrátí ze smrti a porazí Sarumona, a ve filmu je to podle mě docela o ničem. Je dobrý se na něj kouknout, ale potřeboval by trochu ujasnit některý fakta, aby dával trochu víc smysl lidem, co nečetli knížku.

Zápletka: 1
Herci: 7
Speciální efekty: 9
Režie: 1
Hudba / zvuk: 10
Celkem: 28

Každá kategorie v bodovacím systému může dostat maximum 10 bodů, celkový počet je maximálně 50 bodů.

[ <<< Další článek ] [ Všechny články ] [ Předchozí článek >>> ]
Pokud se Vám tento článek líbil, můžete pomocí systému I Like Q přispět drobnou částkou pro autora či případně překladatele.
Přispět Q (100 Q = 1 Kč)

jack, přidáno 26.8. 2006 14:58:58
je fonograf
Joss, přidáno 21.11. 2002 10:57:31
Tak to je fakt vostrej týpek! Je vidět že má ten film pekelně zmáklej, ale ještě víc má zmáklou tu JEDNU, asi jak sem to pochopil, knihu. Prostě VOSTREJ
Ivi from Woodshire, přidáno 18.4. 2002 7:16:54
Močálový přízraky? hahahahahaha! :-) Tak to je typickej chlápek, kterej vyrůstal na akčních filmech... Více už no comment
Isabelle, přidáno 16.4. 2002 18:45:48
Podle autorů stránky, ze které je ta recenze, je to opravdu záměrně, abych citovala, "bullshit", a účelem je vyprovokovat co nejvíc naštvanejch mailů. Z tohohle pohledu... skvělá věc!
www.somethingawful.com/truthmedia/

Ymber, přidáno 16.4. 2002 15:27:09
PROBOHA, vy to někdo berete vážně? Dyť tam není vážně míněný ani slovo, na to dám krk! :o))))
Btw Čistá duše je sice opravdu "klasický film, který vyhrává Oscary", ale nenechte se tím znechutit, je to opravdu dobrý.

pfemda, přidáno 15.4. 2002 9:53:21
Lachtan:Usetrime 20 000,-....:-)
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 14.4. 2002 23:56:42
Káťa: normálně bych nesrovnával. Ale u Oscarů se o to také snaží ...
Káťa, přidáno 13.4. 2002 14:05:51
ta recenze opravdu pobaví...myslím,že je to vtip(doufám). mimo jiné, jsem byla taky na Čisté duši a myslim, že máš pravdu Bele.je to úžasnej film,ale porovnávat fantasy a art... to není nejlepší nápad. Nedá se to srovnat.obojí osloví,ale každé jiným způsobem
Ichael, přidáno 12.4. 2002 20:49:12
Zírám a modlím se, aby tahle recenze byla vtip. Nebo je možný, aby byla myšlena vážně?!!!!:-OOOOO
Nanthei, přidáno 12.4. 2002 18:46:38
:-D Tak to je skutečně vtipné. Jenom se divím, že takový týpek vůbec umí číst (i když, asi neumí - podle toho, co říká o knize).:-D
Ivetir, přidáno 12.4. 2002 10:24:47
Až pátej? :~-(
Veronika, přidáno 11.4. 2002 19:28:20
Nechápu, co vám vadí, vždyť ON TU KNIHU PŘECE ČETL. Je nad slunce jasnější, že se nám tu objevil skutečný znalec. Dost mě pobavil. :)))))
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 11.4. 2002 18:27:00
Jan Vaněk: je to tady ...
http://www.somethingawful.com/truthmedia/lordoftherings/index.htm

Jan Vaněk jr., přidáno 11.4. 2002 17:01:38
Originál té recenze nemůžu nikde najít, odkud přesně je?
(v)Eru, přidáno 11.4. 2002 13:29:59
Lachtan vyslovil jednu z vesmirnych pravd.
MinipesFik, přidáno 11.4. 2002 13:16:37
Souhlasím Lachtan
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 10.4. 2002 22:28:25
Lachtan: bude ..
O těch "znalcích" jsem psal v článku Svět se změnil. Je to docela běs, ale co naděláš ...

Lachtan, přidáno 10.4. 2002 22:18:07
V poslední době se vyhrnulo spoustu znalců Tolkiena a velkých odborníků a znalců...Nebudu to rozepisovat, všichni chápete co tim chci naznačit. Jelikož je v každé recenzi psáno že se film od knihy výrazně liší, je "v módě" být znalcem knihy a působit na lidi jako odborník. Zkrátka na mě ta mánie působí, že koupit si novýho mobila za 20 000 Kč má stejný efekt jako před kamarádama vybalit že jsem četl Pána Prstenů před uvedením filmu do kin (nejlepší je říct že jsem to četl před tím, než se film začal natáčet a než o tom věděla veřejnost). Sice takový "odborníci" ani neví že existuje předchůdce jménem "Hobit" (nebudu rozepisovat). Autor recenze chtěl prostě zapůsobit na čtenáře, proto bych to nedramatizoval. Mě to přijde spíš směšný, proto jsem poslal odkaz na tuhle stránku kamarádovi, aby viděl co jsou lidi schopní vytvořit za dílko. Nějak jsem se nechal unést, ale myslim že se mnou bude většina lidí souhlasit ...
Goldberry, přidáno 10.4. 2002 20:06:49
Adéla: To je možný. Ani bych se moc nedivila.
Pfemda, přidáno 10.4. 2002 13:17:25
Debil...Nic jineho se k tomu neda rict.
Adéla, přidáno 10.4. 2002 8:46:52
Myslím si,že ten člověk napsal recenzi právě proto,aby vyprudil všechny fanoušky Tolkiena. Teď si sedí někde u svého PC, čte si rozhořčené reakce čtenářů a velmi dobře se baví.Nevěřím tomu,že by TOHLE mohl někdo myslet vážně.
Andruiel, přidáno 10.4. 2002 8:34:56
Na Čistou duši se ráda podívam. Co jsem slyšela od svých kamarádek, které na filmu byly, říkaly, že film je skvělý. No uvidím.
Co se týče recenze - no myslím, že je to hrůza. Ale každý má jiný vkus.

Reina, přidáno 9.4. 2002 20:18:25
No to je teda síla.....
Kdoví co ten člověk četl za knížku(pá Prstenů to asi nebyl).

Reina, přidáno 9.4. 2002 20:18:25
No to je teda síla.....
Kdoví co ten člověk četl za knížku(pá Prstenů to asi nebyl).

desgenais, přidáno 9.4. 2002 19:05:55
A Čistá duše se vší tou love story přesně zapadne do představy o ideálním americkém filmu, který má sošku jistou. Takže pro mě byl ten ceremoniál celkem o ničem!!
desgenais, přidáno 9.4. 2002 19:04:21
Tak to je hukot, k tomu vážně nejde nic dodat. Snad jenom, že ten autor (dámy prominou) byl opravdovej kokot!!!!!
Tinwe, přidáno 9.4. 2002 18:54:47
Tak tenhle případ fakt ví o co jde...:)
MEGAJOHN, přidáno 9.4. 2002 17:27:10
trotl...
Barbara, přidáno 9.4. 2002 17:26:46
Teda, není náhodou blbej překlad??? Nebo si ten člověk dělá fakt VELKOU legraci, prtože tohle jinak není možný. Kniha končí porážkou Sarumona???No, to by mě teda zajímalo, která.
Fafner, přidáno 9.4. 2002 14:53:28
Fakt dobrá recenze! :)
Čistou duši jsem viděl před čtrnácti dny a moc se mi líbila. Ale porovnávat, jestli má Oskara dostat LOTR nebo Čistá duše si netroufám. To je jako srovnávat jestli Vám víc chutnají jablka nebo třešně...

Rogue, přidáno 9.4. 2002 14:02:06
Dneska jsem si ten článek přečetla zase a pobavil mě ještě víc než včera
Gimli, přidáno 9.4. 2002 13:59:16
Zasloužila si Čistá duše oscara za nejlepší film???
NE!!!!

Láďa, přidáno 9.4. 2002 12:19:00
Ještě něco, skoro bych si přál, aby ta recenze byla myšlena vážně (i když vzhledem k tomu, že autor tvrdí, že četl knihu to tak není), ono je to kontrast pro většinu z nás, kteří k filmu přistupují z hlediska vznešenosti, krasy, atd., když pak slyšíte někoho jak se baví o ději ve stylu "Gandalf nejdřív od Sarumana dostane slušně na budku, ale nakonec mu prej stejně nakope zadek" a leckdo váhá jestli má tomu smát , zlobit se či plakat. Já se v této situaci raději směju, stejně s tím nic nenaděláte. Mimochodem seděli by sem bezvadně některé hlášky z té parod. dabované animované verze PP, jako když se Boromir na Elrondově radě vztyčí se slovy: "Ja su bojovník jak sviňa".
(v)Eru, přidáno 9.4. 2002 10:24:41
Shire: vypadala jsem asi takhle:
:''o( :o( :o/ :o) :oD

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 22:44:23
Nenwen: případné debata o Trosečníkovi je tady na tom místě silně off-topic, každopádně ten film je až na příliš sentimentáklní závěr skvělý. A co Hanks v roli trosečníka předvedl ... to se vidí málokdy :o) Ale každý máme na filmy jiný pohled
typek, přidáno 8.4. 2002 20:27:21
Jinny: bez toho typa ,ne typu ;-)
Arwen, přidáno 8.4. 2002 20:22:00
Teda to je fakt super recenze.Já to číst před tím tak do kina radši ani nejdu kvuli tomu že režisér se zbláznil.Ale spíš autor recenze.Nějakej pačmák
Jo a Čistá duše, viděla jsem a nic moc, zařazuju na 12 příčku nej mých filmů(PP na první)

Númen, přidáno 8.4. 2002 19:36:10
TY-JO!No to je neuvěřitelný.Ten,co to psal v originále musel mít IQ 0,0001 nebo musel bejt totálně sjetej!To snad neni možný.Prej v zemi Mordoru,Močálový přízraky...viděl ten film vůbec?To je krize:-D Doufám,že máte pravdu a bral to s nadhledem.A ještě líp-třeba to měla bejt parodie na všechny ty nesmyslný recenze,co některý lidi píšou:-D Nečetla sem moc,jak ste to komentovali vy,tak doufám,že někoho...ehm...nekopíruju:-D
Eva, přidáno 8.4. 2002 19:29:57
Zákeřný Bilbo Pytlík? Močálový přízraky? Sarumon? Gandalf donutí můru,aby ho zachránila(dokonce o tom Tolkein píše)? = :-))))))))))))))))))))
petruschka, přidáno 8.4. 2002 18:35:45
...bullet motion nebo tak ňák, že? Teď se o tom dost mluví, strká do her, filmů atd., jinak bych taky nevěděl. Všechno to vyprovokoval právě Matrix
Shire, přidáno 8.4. 2002 18:34:37
(v)Eru je číslo,chtěla bych jí viděl když to překládala.
(v)Eru, přidáno 8.4. 2002 18:25:27
el: :o)))
Bel: to jsem se mezi temi perlami nevsimla
Dadel: jo bylo neco o te zpomalene scene ale nejak jsem to jinak prelozit nezvladla

Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 17:01:24
Jinak jsem byl ještě upozorněn, že v originále té "recenze", která snad nebyla míněna moc vážně, dokonce ani není Tolkien ale Tolkein :o)
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 8.4. 2002 16:56:47
Lollitka: myslel jsem, jako že LOTR utřel v těch hlavních kategoriích režie a nejlepší film :o)
Alenka.v.risi.divu, přidáno 8.4. 2002 16:46:53
Ja jsem Cistou dusi videla tak pred mesicem, tj. jeste pred tim, nez ji Akademie prohlasila za nejlepsi film. A musim rict, ze me az zas tak neoslovila. V zadnem pripade nechci tvrdit, ze je to spatny film (mozna lepsi prumer;) ), rozhodne ve mne ale po skonceni filmu nezustal ten pocit TAK, TED jsem videla neco mimoradnyho;)Skvela byla hudba a Jenifer Connely toho Oskara taky ziskala zaslouzene. No, ja sem celkem zvedava i na nektery ty dlasi nominovane filmy, co se tu jeste nepromitaji.
Dadel, přidáno 8.4. 2002 15:45:33
ale stejně, ta můra nemá chybu! Klobouk dolů:-)
Lollitka, přidáno 8.4. 2002 15:44:37
A Belcarene, nemyslím, že LOTR utřel. 4 Oscary jsou dost. Ale je mi jasný, když už přes rok pro nás sháníš všechno o tomhle filmu, že už ho máš po krk. A Čistá duše jistě vstoupí do dějin kinematografie. :-)))))
Goldberry, přidáno 8.4. 2002 15:31:24
Čistou duši jsem viděla, a jenom můžu potvrdit Belcarnenova slova. Je to vážně výborný film. Co se týče Oscara za adaptaci - nevím, knihu o tom matematikovi jsem nečetla. Ale možná bylo přece jen těžší převést na plátno Středozemi........
Jinny, přidáno 8.4. 2002 14:33:37
K Boromirovi se snad vyjadřovat nemusím a k tomu textu snad už vůbec ne.
Čisté duši Oscary přeju (ale ruku na srdce: nejlepší adaptovaný scénář a režie?), ale neřekla bych, že se z dalších dvou dílů Akademici zblázní. Třeba hned příští rok bude Spielberg ve hře s Minority report (kamera, efekty...) a Ghost soldiers (režie, hudba, film..) a v technických kategoriích už vůbec nechci zmiňovat dvojku Matrixe (bez toho typu, co tak pomalu střílí).

Sasheenka, přidáno 8.4. 2002 14:29:18
Tak takle hustě blbou recenzi jsem sna ještě nečetla. Co se těch chyb týče není snad pořeba komentáře a ten "člověk" píše že knihu četl:-)
Athe, přidáno 8.4. 2002 14:25:14
No on je to fakt slozity film :-))
Nastesti autor recenze cetl tu knihu takze to chape spravne :-)))

Lollitka, přidáno 8.4. 2002 14:23:08
Cože? Bean tam bude zase? Skvělý, to bylo moje skromný přáníčko a PJ mi ho splnil. Super.
Jinak, na Čistou duši jdu taky, ale rozhodně za ní nebudu platit v multikině, klidně si počkám. Podle ukázek vypadá sice povedeně (jinak by Oscara nevyhrála), ale pochybuju, že si jí za pár let bude hodně lidí pamatovat...

Láďa, přidáno 8.4. 2002 13:43:04
"Fakt drsná recenze". Buď jde o aprílovou srandu, anebo byl autor dokonale "mimo". Me teda pobavila, podobně jako zde uveřejňované úryvky jak by PP asi psaly jiní spisovatelé. Pravda ale je, že PP (hlavně film) někteří lidé takto skutečně vidí.
Jinak proti oscarům pro Čistou duši jsem nikdy nic neměl, jen mi vadila velká nesourodost v jejich udělovaní za nejlepší film ,atd Akademií. Už více lidí mi říkalo, že je to mimořádně povedený film, takže na něj nakonec také asi půjdu.

Rogue, přidáno 8.4. 2002 13:05:54
Já fakt nemám slov!!!!!!!!!!!!!
(stejně jako tady řekla snad polovina lidí-hlavně že čet knihu!!!!!!!)
Takhle zábavnou recenzi sem už dlouho nečetla:-)))

Dadel, přidáno 8.4. 2002 12:48:25
(v)Eru, Salso: správně tam má být,-"že se film zpomalí(takže bude možno vidět letící kulky) Viděli jste přece Matrix, ne?:-) Jinak originál je http://www.somethingawful.com/truthmedia/lordoftherings/index.htm
Petra, přidáno 8.4. 2002 12:39:38
no páni, to je teda recenze.Nevěřím vlastním zrakům.Lidé rozmanité inteligence žijí opravdu všude...je to tak děsný, že mě to ani nepobavilo.
Andysek, přidáno 8.4. 2002 12:32:35
Doopravdy k smíchu. Netušila jsem, že Frodo je Bilbův syn.Hlavně,že tu knihu ten dotyčný četl. A to,že se má na konci prvního dílu vrátit Gandalf a zníčit Sarumana. K tomu není co dodat. To mluví samo za sebe.Zajímalo by mě, jak tu knihu četl. Buď byl absolutně opilý nebo zkouřený do němoty.
Hilka, přidáno 8.4. 2002 10:16:57
Tak takhle jsem se už dlouho nenasmála...Močálový přízraky, zákeřnej hobit Bilbo a hlavně tajemstvím opředená můra mě fakt dostali :)))
knocking, přidáno 8.4. 2002 9:08:30
Autor rencenzie ma styri triedy ludovej alebo styri a pol ?
petruschka, přidáno 8.4. 2002 0:44:53
...mám takový dojem, že autor recenze četl Pána Prstenu nejspíš v obrázkové verzi vyvedené na dveře hospodského záchoda ve chvíli střevního záchvatu.

Na film jej pak patrně z důvodu duševní a věkové nezpůsobilosti nepustili a nejnapínavější scény mu pak asi přehrála maminka s tatínkem s maňáskovým divadlem ze zauzlovaných kapesníků

...to by to aspoň zhruba vysvětlovalo

wooloong, přidáno 7.4. 2002 23:20:55
Co se týče recenze - nemám slov a nevím, zda se mám smát nebo plakat! Něco tak hroznýho jsem už dlouho nečetla.
Andre, přidáno 7.4. 2002 22:46:48
:-D:-D:-DTak autor recenze to pojal opravdu originálně,tak jak se na to díval on - to by se dalo zpracovat jako komix:o)......Čistá duše tak dobrá???Hmm,asi na ní,Bele, zajdu v rámci tvého doporučení,film co porazil LoTRa ve svých kategorií by asi stálo za to znát nejen z tohoto důvodu....
Athe, přidáno 7.4. 2002 22:15:30
To suu ale kokhoti. Skoro lepsi nez parodie na Hobita Rabit :-)
TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 22:12:31
morena:To je fakt-knihu měl nastudovanou do podrobností až tak,že si nezapamatoval ty věci podsatnější:-D
Jan Belcarnen Čeřovský, přidáno 7.4. 2002 22:08:15
(v)Eru: to jsem rad :o) Ten film si skutecne zaslouzi videt. A vykon Russella je neskutecny. Jednoduse neskutecny. Celkeve je ten film jeden velky paranoidni ulet zpracovany zpusobem, ktery vezme dech ...
morena, přidáno 7.4. 2002 22:07:47
No,hlavne ze v tom recenzent nemel zmatek,protoze si prece radne precetl knihu!;-D
TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 22:06:56
typek:Máš namysli tohle?:-D
(v)Eru, přidáno 7.4. 2002 22:04:35
Salso: to asi vyplyva z toho, ze jsem to nepochopila ja :o)
Cista duse: me se na to nechce jit z toho duvodu, abych potom nemusela priznat, ze si ty Oscary zaslouzi. Ale nahlodal jsi me Bele...

Tuiletimpe, přidáno 7.4. 2002 21:58:55
Tak to se snad ani komentovat nemusí!!!
Mluví to samo za sebe dost výmluvným jazykem!!!:):)

typek, přidáno 7.4. 2002 21:56:50
:,-D co to proboha je???
TINÚVIEL:evidentně ano :-) a vypadá to tak,že Mordor rovná se středozemě :-)

TINÚVIEL, přidáno 7.4. 2002 21:38:17
Tak ta recenze-to je síla...Dost jsem se při ní nasmála:-DBTW:Pochopila jsem to správně,že "Močálový přízraky"mají být Nazgúlové?
deowen, přidáno 7.4. 2002 21:08:07
Fakt je Čistá duše tak dobrej film? Asi ano, když dostal čtyři oscary...:-)
Asi na to budu muset zajít. Mám ráda R. Crowa-fakt škoda, že nedostal oscara za nejlepšího herce.

Salslo, přidáno 7.4. 2002 21:00:07
Fakt Supr. :-) Akorat jsem nepochopil komu tam litaly ty kulky...
deowen, přidáno 7.4. 2002 20:31:59
tak jo :-)
Super recenze nezdá se vám? Ten co ji psal v tom asi vůbec neměl zmatek a určitě má velmi vysoký inteligenční kvocient. A myslim to vážně :-)

Jméno: E-mail:

Komentář:

09.11.2023
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2024 [ více ... ] [ 0 ]
8.11.2022
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2023 [ více ... ] [ 6 ]
4.11.2019
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2020 [ více ... ] [ 497 ]
12.11.2018
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2019 [ více ... ] [ 1 ]
8.11.2017
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2018 [ více ... ] [ 507 ]
7.11.2016
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2017 [ více ... ] [ 2 ]
18.1.2016BelcarnenTolkienCon 2016 – fotky, video, atd. (doplněno: 18.1. 11:58) [ více ... ] [ 608 ]
12.11.2015
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2016 [ více ... ] [ 450 ]
9.11.2014
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2015 [ více ... ] [ 489 ]
23.1.2014BelcarnenTolkienCon 2014 – fotky, záznamy tak vůbec (doplněno: 24.1. 22:47) [ více ... ] [ 134 ]
9.11.2013
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2014 [ více ... ] [ 184 ]
26.1.2013BelcarnenTolkienCon 2013 – fotky, reportáže, přednášky a tak vůbec (poslední aktualizace 29.1. 21:19) [ více ... ] [ 11 ]
19.12.2012BelcarnenHobit: Neočekávaná cesta [ více ... ] [ 172 ]
2.11.2012
BelcarnenPozvánka na TolkienCon 2013 [ více ... ] [ 202 ]
18.1.2012BelcarnenTolkienCon 2012 aneb +1 dítě, +2 děti, … (poslední aktualizace 6.2. v 13:42) [ více ... ] [ 103 ]

 
[ Všechny články ]

[ Zpět na stránku o filmu Pán Prstenů ]


Nacházíte se na JCsoft's FANTASY Homepage - http://www.jcsoft.cz/fantasy/
Tuto stránku vytvořil Jan "Belcarnen" Čeřovský - Cerovsky@jcsoft.cz 

Optimalizováno pro Microsoft Internet Explorer 4.x (5.x) a rozlišení 1024x768x16/32bit
Jan Čeřovský (c) 2000 All rights reserved
Jakékoliv nalezené chyby ( špatné odkazy, chybějící obrázky, hrubky, ...) se nebojte nahlásit na můj e-mail.

TOPlist